Toon posts:

[ut2003] de use knop?? de karma???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aller eerst, als je vehicledemo laat dan kan je een auto laten droppen. Hellaas moet je daar de use key voor gebruiken en na het boekje te hebben door genomen ben ik geen use key tegen gekomen.

En kan het zijn dat de karma engine is uitgeschakelt als je niet de juiste display drivers heb? Bv bij bm_slaugtherhouse is het zo dat de lampen moeten bewegen.
HEllaas bij mij dus niet.

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 09:15

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

De use knop is standaard de U knop op je toetsenbord. (dit kan je volgens mij ook in de instellingen wijigen)

De bewegende lampen in Slaughterhouse werken alleen als je Physics detail op high zet.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Verwijderd

Je kunt ook gewoon "use" intypen in het console.

Verwijderd

Topicstarter
ahhh
tnx nu kan ik lekker dm scheuren

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
En kan het zijn dat de karma engine is uitgeschakelt als je niet de juiste display drivers heb? Bv bij bm_slaugtherhouse is het zo dat de lampen moeten bewegen.
HEllaas bij mij dus niet.
Nee, want de Karma physics worden berekend door de CPU, en alleen door je drivers+videokaart in beeld gebracht. Zet je 'Physics Detail' in de options op de allerhoogste setting.

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
waar heb je het vandaangetrokken? ik wil ook hoogstandjes van deze geweldige engine zien

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
CU2morO schreef op 18 oktober 2002 @ 19:46:
waar heb je het vandaangetrokken? ik wil ook hoogstandjes van deze geweldige engine zien
De vehicle demo zit gewoon bij het spel. Tiep in de console 'open vehicledemo' en je zit in een mapje met een wagen en wat obstakels.
Pagina: 1