Microsoft Wireless Optical Desktop

Pagina: 1
Acties:

• Garibaldi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-10-2019

Garibaldi

Four rings to rule them all

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuw toetsenbord, liefst icm een draadloze muis. Modern, goeie layout, fijne aanslag etc. zijn een paar wensen/eisen. Nu zag ik dat Microsoft een paar nieuwe setjes heeft uitgebracht, waaronder deze:

http://www.microsoft.com/hardware/keyboard/wod_info.asp

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~alexdh/GoT/hero_wod.jpg

Hij is in Nederland al bij een paar zaken te koop, waaronder Informatique. Zijn er GoT-ters die al ervaring hebben met deze combinatie?

• Torrac
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08-2025

Torrac

The Barbarian Wolverine

Deze niet, ikzelf heb al een paar jaar logitech wireless keyboard and mouse.
Ik ben er zeer over te spreken, mag ik je wel zeggen.

I believe what I want to Believe

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
ik meen dat ik al wel een zooi van die microsoft shit bij het officecentre heb gezien dus ik verwacht dat ze het in de computerzaken toch ook al wel zullen hebben.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025

Roeligan

Feyenoord

Ook ik werk al 2 jaar met logitech. Nooit wat te klagen over gehad...

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Verwijderd

Wat een vreemde indeling heeft dat nieuwe MS toetsenbord. Daar tussen het normale gedeelte en het numorieke gedeelte ontbreekt er 1 lijkt het wel. Voor de rest zit het er dicht op elkaar lijkt me. Maar opzich vind ik het design wel mooi :)

Zelf heb ik net deze gekocht: Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/837.gif

Als ik de MS eerder had gezien had ik die ook nog wel in overweging genomen.

[edit]
Hou er rekening mee dat zo'n draadloze muis een stuk zwaarder (door de batterijen etc.) is dan een met een staartje.. ik vind dat vooral bij snelle games een groot nadeel.

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 07:50
Bovenstaande heb ik ook gekocht (de onderste bovenstaande dus...)

Heb er heel veel plezier van! Alleen de 'Enter' is zo smal.

Tierelier

• Exirion
  • Laatst online: 21:01

Exirion

Gadgetfetisjist

88 euro is een hele scherpe prijs voor zo'n setje (Logitech is 129 dacht ik).

Zelf heb ik ook draadloos overwogen, maar na 1 dag muizen heb ik de Logitech MX700 teruggebracht (te zwaar) en inmiddels heb ik een Logitech Internet Navigator SE (pikzwart nieuw model) wired keyboard en de MX500 wires muis. Super combinatie, zowel qua design als qua comfort :)

De draaiknop voor volume en het scrollwieltje op de Logitech keyboards zijn erg handig :Y)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

ik snap het nut van een draadloos toetsenbord niet zo mijn toetsenbord licht toch altijd stil. of gebruiken jullie hem vaak op schoot met kans op een muisarm ed???

• Garibaldi

Garibaldi

Topicstarter
Een maat van me heeft zo'n draadloos Logitech setje van € 129,-. Ik heb daar een paar keer op zitten typen, maar ik vind de aanslag van een Logitech keyboard zo "krakkemikkig" aanvoelen. Ik kan het niet omschrijven, maar het gevoel bij dat keyboard is gewoon (voor mij dan) niet goed.

• Exirion
  • Laatst online: 21:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Garibaldi schreef op 18 oktober 2002 @ 19:06:
Ik heb daar een paar keer op zitten typen, maar ik vind de aanslag van een Logitech keyboard zo "krakkemikkig" aanvoelen. Ik kan het niet omschrijven, maar het gevoel bij dat keyboard is gewoon (voor mij dan) niet goed.
Ik snap wat je bedoelt, en ik was dan ook tamelijk verbaasd dat de SE versie van het bord (met draadje en piktzwart ipv blauwig, en betere opdrukletters op de toetsen) zo anders aanvoelde. Alles behalve krakkemikkig en typt zelfs zalig. Was meteen verkocht :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 15:57

AMDFreak

Intel is zo..

Toetsenbord lijkt me wel lekker :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• Garibaldi

Garibaldi

Topicstarter
Zijn er ondertussen al GoT-ters die 'm in gebruik hebben?

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 11:05
offtopic:
Het nut van een draadloos toetsenbord zit ook in het feit dat het er netjes uitziet. Geen (vieze) snoeren over je bureaublad. En verder verplaats ik mijn toetsenbord regelmatig en je komt er altijd achter dat het snoer dan tegen werkt.

Dus een draadloos toetsenbord heeft voordelen.

Die microsoft heeft een extra grote delete knop geintroduceerd (een goed plan volgens mij, want ik druk minstens net zo vaak op delete als op backspace) Verder ziet het setje er leuk uit. Hopelijk tiept het net zo fijn als de logitech cordlesdesktop optical die ik gebruik.

Van de extra knoppen gebruik ik eigenlijk alleen maar de mute, volume next back en pause knoppen. Dus die microsoft lijkt me prima te voldoen. Het valt me op mijn werk op dat het lawaai dat een toetsenbord maakt ook een belangrijke factor van plezier is.!!!
Pagina: 1