Sinds twee dagen heb ik het volgende probleem:
als ik bij mijn netwerkkaart instellingen op geavanceerd druk kom ik in het tab waarin ik mn internet kan delen. Nou staat daar als ik daar op klik:
Windows kan de eigenschappen van deze verbinding niet weergeven. Mogelijk is de WMI-informatie beschadigd. Gebruik systeemherstel om dit op te lossen.
nou heb ik dat gedaan, maar dat werkt niet.
Ik kan nu dus niet mn internet delen voor mijn laptop. Is format c: nu de enige oplossing? want daar had ik nou eigenlijk niet zown zin in...
Ik heb mn netwerkkaart ook al uninstalled en reinstalled, maar ook dat mocht niet baten.
Ik heb ook geen virussen op mn harde schijf.
Is er een oplossing voor dit probleem?
ik heb het nu over:
REchtermuisknop Netwerklocaties>eigenschappen van mn internet verbinding>en dan in dat venster war je tcp/ip settings aan en uit kan vinken het tabblad geavanceerd.
normaalgesproken kan je daar je internet delen, maar bij mij niet.
weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
ikben een beejte vaag maar ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel
als ik bij mijn netwerkkaart instellingen op geavanceerd druk kom ik in het tab waarin ik mn internet kan delen. Nou staat daar als ik daar op klik:
Windows kan de eigenschappen van deze verbinding niet weergeven. Mogelijk is de WMI-informatie beschadigd. Gebruik systeemherstel om dit op te lossen.
nou heb ik dat gedaan, maar dat werkt niet.
Ik kan nu dus niet mn internet delen voor mijn laptop. Is format c: nu de enige oplossing? want daar had ik nou eigenlijk niet zown zin in...
Ik heb mn netwerkkaart ook al uninstalled en reinstalled, maar ook dat mocht niet baten.
Ik heb ook geen virussen op mn harde schijf.
Is er een oplossing voor dit probleem?
ik heb het nu over:
REchtermuisknop Netwerklocaties>eigenschappen van mn internet verbinding>en dan in dat venster war je tcp/ip settings aan en uit kan vinken het tabblad geavanceerd.
normaalgesproken kan je daar je internet delen, maar bij mij niet.
weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
ikben een beejte vaag maar ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel