Toon posts:

[WINXP]Internet wil niet geshared > netwerkkaart prob

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds twee dagen heb ik het volgende probleem:
als ik bij mijn netwerkkaart instellingen op geavanceerd druk kom ik in het tab waarin ik mn internet kan delen. Nou staat daar als ik daar op klik:

Windows kan de eigenschappen van deze verbinding niet weergeven. Mogelijk is de WMI-informatie beschadigd. Gebruik systeemherstel om dit op te lossen.

nou heb ik dat gedaan, maar dat werkt niet.
Ik kan nu dus niet mn internet delen voor mijn laptop. Is format c: nu de enige oplossing? want daar had ik nou eigenlijk niet zown zin in...

Ik heb mn netwerkkaart ook al uninstalled en reinstalled, maar ook dat mocht niet baten.

Ik heb ook geen virussen op mn harde schijf.

Is er een oplossing voor dit probleem?

ik heb het nu over:
REchtermuisknop Netwerklocaties>eigenschappen van mn internet verbinding>en dan in dat venster war je tcp/ip settings aan en uit kan vinken het tabblad geavanceerd.
normaalgesproken kan je daar je internet delen, maar bij mij niet.

weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

ikben een beejte vaag maar ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel

Verwijderd

Niet lullig bedoeld maar druk eens op F1 en zoek dan op homenetwork of thuisnetwerk.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Hmmm WMI...

Ok, heb er ff op gegoogled en deze site (is wel Win2K maar maakt niet uit)
http://www.win2kwereld.nl/main/Doc's/WMI/default.asp
Legt goed uit wat het is,... best ingewikkeld af en toe..

In XP schijnt er een WMI optie panel te zitten kijk maar:
Afbeeldingslocatie: http://www.win2kwereld.nl/main/Doc%27s/WMI/whistler%20wmi%20control2.jpg

Dit is het WMI 4 lagen model/schema:

Afbeeldingslocatie: http://www.win2kwereld.nl/main/Doc%27s/WMI/WMI%20architectuur2.jpg

Misschien dat je in dat control panel ding van WMI wat nuttigs kan vinden :?

Ik zit momenteel ff niet op een WinXP bak om zelf ff te kijken..
Windows Management Instrumentation. Omgevingssoftware specificaties die er voor zorgt dat informatie uitgewisseld kan worden door beheerapplicaties in gelijke of verschillende OS-omgevingen. WMI is een software-interface die bij uitstek geschikt is voor remote gebruik. De kracht van WMI is bijvoorbeeld duidelijk te zien in de Device Manager, een programma waarmee je hardware-instellingen weergeeft en wijzigt. En dat niet alleen voor de computer waarop je werkt, maar voor elke netwerkmachine die zichtbaar is en waarvoor je beheerrechten hebt.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Nog opgelost btw.. altijd leuk als je een reply oid krijgt als je wat moeite voor die user hebt gedaan.

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

:? Kon je hem niet eerst even ICQ'en voordat je dit topic omhoog schopte? De kans is groot dat de topicstarter niet meer omkijkt naar dit topic ;)

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 14:35:
:? Kon je hem niet eerst even ICQ'en voordat je dit topic omhoog schopte? De kans is groot dat de topicstarter niet meer omkijkt naar dit topic ;)
Ja maar omdat dit een beetje vreemd probleem is zal het altijd handig zijn als hij hier reageert,.. dan hebben meer tweakers er later wat aan bij de search enzo.

Maar goed. Dan nog zou ik hem daarvoor kunnen contacten over ICQ,.. tsja.. sorry.. :P

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Wow, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen ;) :P

Thx :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

En ook deze mag dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.