Toon posts:

CPU ruilen?

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
is een CPU te ruilen?

ik wil namelijk overgaan op aanschaf van een 1300 mhz Duron, maar wil dan zien of ie het doet op mn MSI MS-6340...

het is de bedoeling dat ik die dan koop (in de winkel) bij Alternate (www.alternate.nl) en thuis test (ik woon 3 kwartier van alternate af). Mocht ie dan niets doen, kan ik dan, ALLES bewaard te hebben hem omruilen voor een 1200 mhz Duron die het zeker weten doet(http://www.msi.com.tw/pro...%20%20%20%20&NAME=MS-6340 )?
het verschil in prijs tussen deze CPU's is namelijk maar 3 euro :*)

btw: op doosjes van Alternate producten zit een sticker met streepjescode en opdruk: retour ALLEEN in originele verpakking zonder etiket[de sticker] geen garantie!

voor het geval je denkt: WTF! OMG! waarom koop je zo'n sux0rz (ouwe) CPU....

mijn mobo kan niet meer aan :( (zie link!)

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Anders klok je toch die snellere Duron iets minder? Underclocken dus :)

C:\>_

Verwijderd

Denk dat je dat met de desbetreffende winkel moet overleggen..als je ze goed kent zullen ze er niet echt moeilijk over doen. Alhoewel het me beter lijkt dat soort dingen vantevoren zelf te checken ipv alle mogelijkheden te proberen..

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mjah, dit weet ik niet, dat moet je even vragen aan de medewerkers daar. Daar kunnen ze je waarschijnlijk wel helpen. Je zou altijd nog de 1300MHz (100FSB) unlocken en laten lopen op 1200MHz (12 multiplier).

edit:
Vyvre zegt hetzelfde als mijn eerste zin :P

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:58

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Neem contact op met Alternate en leg het probleem voor, zou ik zeggen. En anders kan je nog naar andere zaken gaan. Informatique, uit eigen ervaring en uit ervaring in de Shopsurvey, wordt gezien als een van de betere zaken in Nederland en zit ook in de buurt van R'dam. Mocht Alternate het niet doen, dan zou je bijvoorbeeld met hen (of een andere goede zaak) contact kunnen opnemen.

en nee, ik ben in geen enkele vorm gelieerd aan Informatique hoor

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem contact op met Alternate.

We zijn geen bemiddelingsbureau: dicht :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.