Verhuisd: is mijn Chello FUP waarschuwing vervallen?

Pagina: 1
Acties:

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 16:16
Ik heb destijds een brief gehad dat ik in de top 300 stond qua downloaden. Daarna nog een keertje een mail met dat als ik het nog een keertje te gek zou maken ze me zouden afsluiten zonder waarschuwing. Inmiddels ben ik vorige maand verhuisd, heb een nieuw modem gehad (Motorola Surfboard ipv Terrayon) en dus inmiddels ook een ander mac adres. Hoe staan die gegevens bij UPC in het systeem? Ben ik met schone lei begonnen omdat die gegevens betrekking hadden op mijn vorige netwerkadres/modem of is het gekoppeld aan mijn naam/klantnummer? Ik heb een keer ergens gelezen dat iemand een gebruikt modem kreeg bij een nieuwe installatie die allerlei ellende kreeg omdat hij gebanned was op diverse sites. Ik vraag me even af hoe dat nu bij mij zit.....

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:36

Whuzz

Dodgeball!

Maakt het echt wat uit eigenlijk? Stel dat je waarschuwing is vervallen, ga je dan nu weer volop zitten downloaden tot je weer een waarschuwing krijgt?
Hou je dataverkeer gewoon binnen normale proporties, dan is er zowiezo niets aan de hand en heeft niemand er last van :)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

Als je je weer asociaal gaat gedragen krijg je gewoon weer een waarschuwing van Chello, zoals het hoort. Ook al ben je verhuisd.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2002 14:01 . Reden: net te laat... ]

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:39

Peetman

Tjah....

Ik denk niet dat je waarschuwing vervallen is, die zullen ze namelijk wel op klantnummer in het systeem hebben staan.

Wat betreft dat geband zijn op verschillende sites: zo'n ban is vaak gekoppeld aan het ip-nummer, vaak is dit weer gekoppeld aan het mac-adres

Verwijderd

Vroeger had het internet nog netiketten, gedragregels. Tegenwoordig denkt iedereen aan zich zelf.

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 16:16
Zo ontstaan natuurlijk allerlei zinloze discussies: ik krijg 4 antwoorden waarvan maar 1 serieus. Natuurlijk betekent dit niet dat ik meteen weer als een gek ga downloaden: het zou ook kunnen dat ik me zorgen maak om de toekomstige bezitter van mijn oude modem en dat ik OOK wil weten hoe dit zit, toch? Als je niets zinnigs te melden hebt reageer dan gewoon niet........

• Obruut
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:35
Neem anders even contact op met UPC, die kunnen dat je het beste vertellen..

Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 14:05:
Vroeger had het internet nog netiketten, gedragregels. Tegenwoordig denkt iedereen aan zich zelf.
*PROEST* hehehehe VROEGER...... LOL... je bent 23 ofzo. Vroeger is voor jou gisteren.....

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 16:05:
[...]

*PROEST* hehehehe VROEGER...... LOL... je bent 23 ofzo. Vroeger is voor jou gisteren.....
Zei daar iemand iets? :Z Vorige week is ook vroeger hoor...
'vroe·ger (bn.)

1 in voorbije tijden => eertijds, voorheen
Anyway, alles wordt inderdaad per klantnummer opgeslagen. Waarschijnlijk heb je die waarschuwing nog steeds. En terecht.
Pagina: 1