Toon posts:

[winxp pro] profielen terugzetten na opnieuw installeren.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows xp pro nieuw geinstalleerd. Windows heeft een nieuw profiel aangemaakt en een nieuwe map my documents in de system map "Documents and Settings". Ik wil mijn oude my documents en favorieten weer gebruiken. Kan ik dit in windows instellen of moet ik my documents etc. naar het nieuwe profiel kopieren?

Verwijderd

ff de boel copyen in de juiste mappen thats it.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem: mijn documenten is 30 gb. Dus ben ik ff bezig!

Verwijderd

dan word het tijd dat je eens gaat branden... 30gb is wel erg overdreven...

Verwijderd

Topicstarter
Haha, heb een hardeschijf van 100 gb. Dus.........

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 13:26

beerns

it is I, Leclerc

dus wat

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:03

tozzke

aka tozzert

offtopic:
het zal aan mij liggen.. maar waarom bestaan er mensen die hun windows partitie zo associaal groot houden :? 5 gig is voldoende en je maakt mij niet wijs dat je 30 gig aan "documenten" hebt.... zet films en muziek en heel dat soort shit op een andere partitie ofzo, blijft alles lekker overzichtelijk

[code]
Hard Disks: /Total/Free: 169.85/26.45GB º
Total/Free space on: C: 4.72GB/0.11GB º D: 22.7GB/10.28GB º
E: 7.7GB/0.06GB º F: 3GB/0.2GB º G: 19.1GB/0.18GB º
H: 19.08GB/0.1GB º I: 19.06GB/0.34GB º J: 18.63GB/0.43GB º
K: 18.63GB/0.39GB º L: 18.63GB/7.31GB º M: 18.62GB/7.06GB\
[/code]

Verwijderd

Tozzman schreef op 18 oktober 2002 @ 18:54:
offtopic:
het zal aan mij liggen.. maar waarom bestaan er mensen die hun windows partitie zo associaal groot houden :? 5 gig is voldoende en je maakt mij niet wijs dat je 30 gig aan "documenten" hebt.... zet films en muziek en heel dat soort shit op een andere partitie ofzo, blijft alles lekker overzichtelijk

[code]
Hard Disks: /Total/Free: 169.85/26.45GB º
Total/Free space on: C: 4.72GB/0.11GB º D: 22.7GB/10.28GB º
E: 7.7GB/0.06GB º F: 3GB/0.2GB º G: 19.1GB/0.18GB º
H: 19.08GB/0.1GB º I: 19.06GB/0.34GB º J: 18.63GB/0.43GB º
K: 18.63GB/0.39GB º L: 18.63GB/7.31GB º M: 18.62GB/7.06GB\
[/code]
tja iedereen deelt z'n hd in zoals die dat wilt en of makkelijk vind..
vaak is het zelfs zo dat ze maar 1 partitie hebben en daar alles in mijn documenten zetten... dat komt simple door gebrek aan dos kennis... wat heeft dos daar mee te maken....nou een hele hoop... :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 18:42:
Haha, heb een hardeschijf van 100 gb. Dus.........
en dan nu maar wachten tot je een HD crash krijgt.. goh wat ga je dan piepen.!! :)

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:03

tozzke

aka tozzert

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 19:38:
[...]

tja iedereen deelt z'n hd in zoals die dat wilt en of makkelijk vind..
vaak is het zelfs zo dat ze maar 1 partitie hebben en daar alles in mijn documenten zetten... dat komt simple door gebrek aan dos kennis... wat heeft dos daar mee te maken....nou een hele hoop... :)
kan niet meer zeggen dan "agree" :7

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij begrijpen jullie mij verkeert. Ik heb twee hd's een van 60 en een van 40. Op die van 40 backup ik steeds. Dus niets met crashen. Bovendien zet ik ook backupjes op het internet en maak ik backupjes via mijn netwerk. Geen probleem dus. Maar ik heb het toch maar gekopieerd. Duurde wel even :(

Verwijderd

en dan nog vraag ik me altijd af .. wat moet je in godsnaam met zoveel ruimte..
vriend van me kocht laats een 80gig hd... het enige wat die doet is emailen en mp3 luisteren.... als je nou een server draait ja.. dan kan ik me iets voorstellen ja..

vol betekent fikke..! zo zie ik het altijd maar :)
zelf heb ik 1 van 20.. das voor windhoos en 1 van 40 voor al m'n data. als ik die vol krijg dan hek wel erg veel gedaan....

maar het werkt weer bij je neem ik aan.. dus das dan mooi opgelost..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 04:08:
en dan nog vraag ik me altijd af .. wat moet je in godsnaam met zoveel ruimte..
vriend van me kocht laats een 80gig hd... het enige wat die doet is emailen en mp3 luisteren.... als je nou een server draait ja.. dan kan ik me iets voorstellen ja..

vol betekent fikke..! zo zie ik het altijd maar :)
zelf heb ik 1 van 20.. das voor windhoos en 1 van 40 voor al m'n data. als ik die vol krijg dan hek wel erg veel gedaan....

maar het werkt weer bij je neem ik aan.. dus das dan mooi opgelost..
Ja, het werkt weer maar als het weer overkomt dat ik windows moet herinstalleren. Maar ok. Nog even wat anders: Wat ik met al die ruimte doe? Iemand zij dat ik er beter nog een backup schijf bij kon nemen. En die heb ik dus gekocht. En ik download ook wel erg veel. Veel spellen op me pc en films etc. etc. dan komt je hd al redelijk vol te zitten. Bovendien heb je dan geen brander meer nodig. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 23:49:
[...]

Ja, het werkt weer maar als het weer overkomt dat ik windows moet herinstalleren. Maar ok. Nog even wat anders: Wat ik met al die ruimte doe? Iemand zij dat ik er beter nog een backup schijf bij kon nemen. En die heb ik dus gekocht. En ik download ook wel erg veel. Veel spellen op me pc en films etc. etc. dan komt je hd al redelijk vol te zitten. Bovendien heb je dan geen brander meer nodig. :)
todat je hd het begeeft.. ja tuurlijk is het zo ieder zijn ding... maar geloof me... branden wat belangrijk is.... and i can know....
Pagina: 1