We hebben een site moeten maken voro school, maar die leraar wou persé dat we dat met frontpage maakten. Ik vind dat frontpage zuigt, dus heb ik het met dreamweaver gemaakt. Nu schijnt het dat je ook enkel kan uploaden met frontpage, cuteftp werkt nie, en ik heb frontpage niet. Hoe kan ik dit nog anders oplossen??
laat maar, ff niet goed gelezen...
Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie
je kan als het goed is gewoon de site in frontpage laden. het heet niets voor niets HTML. dus gewoon de hele site in frontpage laden en dan uploaden zal ik zeggen.....
en dan nog een vraagje voor jou/leraar. hoe wou die vent dat je het in frontpage maakt als je het progie niet eens hebt? is zijn probleem niet de jouwe?
en ik mag aannemen dat als je het thuis niet hebt, dat het op school wel moet staan, dus ff naar school en daar uploaden? oplossing?
en dan nog een vraagje voor jou/leraar. hoe wou die vent dat je het in frontpage maakt als je het progie niet eens hebt? is zijn probleem niet de jouwe?
en ik mag aannemen dat als je het thuis niet hebt, dat het op school wel moet staan, dus ff naar school en daar uploaden? oplossing?
Op school is het een hele klerezooi. Op 1e jaar kregen we frontpage, 2e dreamweaver, frontpage gebruik ik niet meer, heb er ook geen cd van. Ik zal moeten op school gaan uploaden maar het probleem is dat ik pas gisteren terug ben van school en het is een behoorlijk eindje rijden. Ik zit er 'op kot' door de week. Maar hoe kan het dat je alleen via frontpage kan uploaden??
Verwijderd
Als het alleen met frontpage kan zou ik gaan denken dat je alleen via HTTP kan uploaden... dat is namelijk wat Frontpage doet. Maar daar zijn toch wel alternatieven voor? (ik kom er zo snel even niet op)
Het feit dat je waarschijnlijk alleen met Frontpage kan uploaden heeft (mijn inziens) te maken met het feit dat Frontpage Server Extension is geïnstalleerd op de server waarnaar je de site moet gaan uploaden.
Op zich kan je de site die je gemaakt hebt in Dreamweaver gewoon openen in Frontpage en uploaden. It's a simple.
Op zich kan je de site die je gemaakt hebt in Dreamweaver gewoon openen in Frontpage en uploaden. It's a simple.
Ik vind dat je naar je leraar moet luisteren en niet zo eigenwijs moet zijn. En ik vind dat je wat minder topics moet openen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()