Linksys compatibel met ADSL ?

Pagina: 1
Acties:

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:11
ik heb een Linksys router gekocht maar kan op geen enkele manier verbinding maken met mijn Wanadoo ADSL abbonement. Ik heb al van alles geprobeert maar als hij verbinding wil maken dan krijg ik een fout. Is deze router uberhaupt wel compatibel met de nederlandse adsl ? Ik kan wel gewoon de router in en hem configureren maar daar houd het dan ook mee op :(

Afbeeldingslocatie: http://www.linksys.com/Products/imagelib2/befw11s4.jpg

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:00
Heb je de firmware al upgedate? Zo niet haal dan hier even de nieuwste neer.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• Dagobert
zover ik weet had ik ( d8 ik ) al standaart de nieuwste firmware er in zitten omdat ik hem net gekocht had. want hij geeft ook wel aan dat ik via pptp verbinding wil maken maar hij doet't stiekem toch niet.

/edit

ik ga het iig vanavond proberen, je weet maar nooit. heb trouwens nooit op de NL site van linksys gekeken |:( iig bedank voor de link

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
alleen de v.2 versie van deze router kan eventueel een pptp verbinding maken...

• Jeroen Blom
_-= Erikje =-_ schreef op 18 oktober 2002 @ 13:32:
alleen de v.2 versie van deze router kan eventueel een pptp verbinding maken...
Nou op de Linksys.nl site staat:
Firmware voor Linksys BEFW11S4 in combinatie met MX-Stream gebruik, instellingen hanteren conform Setup MXstream
De de eerste versie moet het ook kunnen.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• Dagobert
_-= Erikje =-_ schreef op 18 oktober 2002 @ 13:32:

..................
die heb ik ook, alleen heb ik duz de firmware nog nooit ge-update. maar is het echt nodig om die firmware te updaten of zou hij het eigenlijk ook al moeten doen met de huidige/standaart firmware ?

• Jeroen Blom
Deacon schreef op 18 oktober 2002 @ 13:37:
die heb ik ook, alleen heb ik duz de firmware nog nooit ge-update. maar is het echt nodig om die firmware te updaten of zou hij het eigenlijk ook al moeten doen met de huidige/standaart firmware ?
Probeer het eens zeg ik. Er zal niets voor niets een nieuwe firmware zijn.

• Dagobert
Jeroen Blom schreef op 18 oktober 2002 @ 13:38:
[...]

Probeer het eens zeg ik. Er zal niets voor niets een nieuwe firmware zijn.
laten we het hopen, ding was al duur zat (8>

Verwijderd

Moet gewoon lukken - heb dezelfde router. Ik weet nog uit het verleden dat ik onwijs lang heb lopen pielen bij iemand omdat de usernames bij Wanadoo altijd deze vorm hebben user@wanadoo en dus geen user.

• Dagobert
Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 13:46:
Moet gewoon lukken - heb dezelfde router. Ik weet nog uit het verleden dat ik onwijs lang heb lopen pielen bij iemand omdat de usernames bij Wanadoo altijd deze vorm hebben user@wanadoo en dus geen user.
das mooi dat jij dezelfde hebt dat weet ik tenminste DAT hij het moet kunnen doen. iig weer een stimulans om verder te gaan en hem niet vol woede door het raam te smijten >:)

• Dagobert
HIJ WERKT !!!! sorry maar dat moest er ff uit na veel bloed zweet en tranen. na het updaten van de firmware liep alles als een zonnetje! geen gedonder maar meteen aan de slag :D

Verwijderd

Dat is inderdaad goed nieuws, succes ermee.
Pagina: 1