[XP]Debuglog.log wat is het, wat doet het etc?

Pagina: 1
Acties:

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03:52
Telkens als ik xp (nieuwe install ivm nieuwe pc)(xp eng + sp1) afsluit krijg ik de melding dat c:\debuglog.log niet reageert en kan ik het via dat scherm afsluiten. Pas daarna sluit de pc af...

Laatst kreeg ik iets niet geinstalleerd, er kwam geen setup scherm deze kwam heel even te voorschijn NA het afsluiten van dat scherm. (maar ja pc was aan het afsluiten dus kon er niets mee...)

als ik in de tasklist kijk zie ik het er niet tussen staan, ook op de c schijf staat niets...

Wat is het? Wat doet het en hoe kom ik er vanaf??
Via de search kon ik er niets over vinden, hoop nu maar dat iemand het wel weet ;)

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Verwijderd

Heb ik ook gehad. Probleem deed zich voor nadat ik een usb faxmodem had geinstalleerd. PC deed er ong. een half uur over om af te sluiten. Drivers verwijderd en modem ontkoppeld en alles werkte weer prima. >:)

• RoelsRules
Ik heb hier geen usb faxmodem geinstalleerd dus die is het niet.... Zal het aan usb liggen? of heeft het daar niets mee te maken?
mijn pc sluit overigens wel snel af

• camiels
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:09
Roels, alle windows-update dingen geladen? Misschien heeft het iets met je usb 2.0 te maken!

• RoelsRules
Ik heb alle updates gedraaid, net nog eens gedaan.
usb 2.0 hangt niets aan, alles hangt aan de overige 4 "normale" poorten

Maar waarom kan het aan usb liggen??

• camiels
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:09
Wat staat er uberhaupt in die debug.log ?

• RoelsRules
Geen idee aangezien ik dit bestand geheel niet kan vinden.... alleen die melding, meer is er niet over te vinden :( Someone else?

Pagina: 1