K3 Copieer Beveiliging afspelen op PC?

Pagina: 1
Acties:

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-08 15:30

the-spawn

.: Dark Storm :.

Topicstarter
Ik heb een cd van K3 (verliefd) en wil deze eigenlijk afspelen op m'n PC.
Nu zit er op deze CD zo'n nieuwe Beveiliging tegen het copieren ofwel ook niet te lezen in een PC.

De CD van Celine Dion had ik zo afspeelbaar, 1 Viltstift streep en HoppA.
Alleen op de CD van K3 zit niet 1 DataTrack maar zitten er waarchijnlijk meerdere.
1 aanhet begin en 1 middenin en ook een aan de buitenkant.
Ik heb al liggen kliederen met Viltstift maar hielp niets.

Hoe zou dit te "Tweaken" zijn?

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 14:09
[LOL-mode]
Gewoon het raam uitgooien!
[/LOL-mode]

Hoe weet je dan dat er 3 beveiligingen opzitten? Als je dat al weet weet je toch ook precies waar ze zitten of waar die info te vinden is?

• Ruidasilva
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Ruidasilva

Funky & Creative

Kopieren in je standalone Philips Audio speler (als je die hebt!), dit schijfje in je pc stoppen en het is geregeld!!

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!

• the-spawn

the-spawn

Topicstarter
Ik zelf luister geen K3 is voor mijn zusjes.
Hebben allemaal een eigen PC en willen die dus luisteren.
Snap Ie en dan als grotere broer moet het ff oplossen.

-EDIT-

Ruidasilva- Ik ken jammer genoeg niemand met een stadn-alone CD-Copier.

Verwijderd

je kan zowiezo effe cloneyxxl ofzo gebruiken om te kijken WATVOOR beveiliging er nou precies opzit, en daarna doelgericht zoeken naar een oplossing voor de beveiliging, mag natuurlijk wel allamaal alleen voor ORIGINELE cd's O-)

gaan van K3 niet je boxen kapot op je pc? :+

• the-spawn

the-spawn

Topicstarter
Ik zal dat CLONEYXXL eens gaan proberen als ik thuis ben. thnx mockingbird

Misschien kom ik nog wel terug met verdere Info mbt de soort beveiliging.

Verwijderd

ik heb ergens gelezen dat clonecd ook moet werken

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

zozo, das moeilijk, het gebeurt niet vaak daqt je zo lang moet zoeken om een shareware programaatje als cloneyxxl....maar het is me gelukt :)

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 11:05
Illegaal downloaden en op CD branden en daarna de Illegale bestanden verwijderen. Vervolgens netjes op de CD zetten. Kopie voor eigen gebruik.

volgens mij doe je dan niet zo veel fout. Maar goed dat is een gevoelskwestie

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Fiks ergens een oude cd-rom speler met DAE (Digital Audio Extraction), die leest meestal wel langs die beveiliging heen. Mijn UltraPlex40 doet het overigens ook meestal goed !

[ Voor 0% gewijzigd door TheLunatic op 18-10-2002 14:51 . Reden: afk. ws. ondlk. :P ]

Mother, will they like this song?

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-08 23:28

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Matsu_matsu snapt niet echt wat illegaal is...

zal ik het ff zegge?
oke:

Je downloaded bestanden zijn pas illegaal als ze langer dan 24 uur (ik dacht zoiets) op je schijf staat EN als je het orgineel NIET hebt...
Als je het orgineel wel in je bezit hebt zijn die downloaded files gewoon legaal hoor... Je zegt het zelf al: kopie voor eigen gebruik... Daarvoor hoef je ze niet speciaal op CD-r te branden.

Alles kan stuk.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:39

JT

VETAK y0

OMG :D K3 :D

Maareh, schijnt dat clonecd met veel beveiligingen werkt, en het schijnt dat een aanzienlijk aantal beveiligde cd's gewoon af is te spelen in de pc :D Dus probeer eerst dat is.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• the-spawn

the-spawn

Topicstarter
Heb het natuurlijk al lang geprobeerd. Ook m'n stand-alone DVD spelerS nemen de CD niet.

Mij gaat het niet echt om het copieren maar om het kunnen lezen in de PC.

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Sherlock

No Shit

Maar met cloncd maak je toch een exacte kopie? Dan kun je die kopie toch nog steeds niet afspelen op je pc?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• the-spawn

the-spawn

Topicstarter
Ik weet niet wat iedereen heeft met Tweaker naar K3 luisteren. Ten eerste heb ik heel die CD nog niet geluisterd en luister hem ook nooit.

Het gaat erom dat mijn zusjes hem kunnen luisteren op hun PC's. Nu had ik een CD van m'n moeder (Celine Dion) die was na een Viltstift streep gewoon overal speelbaar. Ook in onze Stand-alone DVD spelers. Nu was dat ook de bedoeling met deze CD.

Mijn zusjes zijn nogal weg van K3. Heb de rest van de CD's al gedownload, alleen deze moet origineel ook af te spelen zijn, zeggen m'n ouders. :?

Vandaar dit topic. En misschien zijn er meerdere CD's met zo'n beveiliging en is het voor die ook wel handig dat zo'n CD getweakt kan worden. Sommige willen namelijk alleen maar Originele cd's en geen copies.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

EAC krijgt er niets af?

Verwijderd

the-spawn schreef op 18 oktober 2002 @ 13:08:
Ik heb een cd van K3 (verliefd) en wil deze eigenlijk afspelen op m'n PC.
Nu zit er op deze CD zo'n nieuwe Beveiliging tegen het copieren ofwel ook niet te lezen in een PC.

De CD van Celine Dion had ik zo afspeelbaar, 1 Viltstift streep en HoppA.
Alleen op de CD van K3 zit niet 1 DataTrack maar zitten er waarchijnlijk meerdere.
1 aanhet begin en 1 middenin en ook een aan de buitenkant.
Ik heb al liggen kliederen met Viltstift maar hielp niets.

Hoe zou dit te "Tweaken" zijn?
Downloaden van internet :D
je zou nog eff cdfreaks kunnen checken.

• the-spawn

the-spawn

Topicstarter
Jongens Bedankt voor de Tips!
Ik heb hem maar gedownload en toen gefikt nu heeft ieder zusje hem en kan hem helemaal hor :X en dol :X draaien. :'(
En BTW dat 1 op 1 kopieren in stand-alone CD-copier werkte ook.

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-07 13:01

Flotter

Pelipper!

EAC werkt perfect, ik hoorde pas van de kopiëerbeveliging nadat ik 'm met EAC geript had :o

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 19:25
remco_k schreef op 18 oktober 2002 @ 14:53:
Matsu_matsu snapt niet echt wat illegaal is...

zal ik het ff zegge?
oke:

Je downloaded bestanden zijn pas illegaal als ze langer dan 24 uur (ik dacht zoiets) op je schijf staat EN als je het orgineel NIET hebt...
Als je het orgineel wel in je bezit hebt zijn die downloaded files gewoon legaal hoor... Je zegt het zelf al: kopie voor eigen gebruik... Daarvoor hoef je ze niet speciaal op CD-r te branden.
je slaat de plank ook nogal mis, je mag alles wat je wil gewoon downloaden zonder dat dat illegaal is, wat onder het normale auteursrecht valt.
Diezelfde liedjes mogen alleen niet ter download worden aangeboden, maar het downloaden ervan is compleet legaal volgens artikel 16b van de auteurswet van 1912

om het even te vertalen naar de kazaa situatie: het sharen van bestanden is illegaal, het downloaden niet
Pagina: 1