Ik heb vandaag een vraag geplaats over raid hoe het werkt na dat ik de faq heb gelezen. Wordt ik gelijk afgesloten van dit kan je lezen inde faq. Kijk neit iedereen is hier een pc freak eertse klas met extra. niet iedereen is een doorgewinterde tweaker. Er zijn nog mensne die een normaal leven hebben en af en toe wat aan hun pc willen sleutelen en hem beter willen maken waarom moet er dan altijd gelijk topics worden gesloten. Bij elke vraag die ik stel is er binnen een dag al weer een slot op. nou zijn die vragen echt niet stom en ik heb dan ook van te voren alles geprobeerd. Als het zulke stomme vragen zijn laat de mensne die de topics lezen het zelf beoordelen en laat hun beslissne of ze zin hebben iets te schrijven als ik toch geen antwoord terug krijg dan weet ik dat ik het zelf moet oplossen maar niet door die " wij zijn de admin , wij zijn zo goed -gedrag" GEEF DE MENSEN DIE NIET ZOVEEL VERSTAND HEBBEN VAN PC OOK EEN KANS EEN VRAAG TE STELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ....btw ik weet *)(*)(*)*@T&^## meer dan gemiddelde computerwinkel
pfff lees nu gewoon de faq's ff..... staat hier vlak boven.
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
mail de desbetreffende mod.
lees de faq en sticky topic hierbovenaan in LA.
En doe eens rustig
lees de faq en sticky topic hierbovenaan in LA.
En doe eens rustig
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Dit topic is gesloten.