Aldi: HP All-in-one psc750

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
als dit al is langs gekomen dan mag je wel sluiten.. kon het niet vinden met zoeken

Afbeeldingslocatie: http://www.hp-expo.com/PRODUCTIMAGES/C8426A.gif
http://www.hp-expo.com/nl/dut/products/officejet/psc750.html

Bij de aldi is de HP All-in-one psc750 In de aanbieding. 199 €

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/home.htm

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 14:29

markvt

Peppi Cola

ik vraag me ook af of het wat is...

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Mooi ding, heb zelf vorig jaar de PSC 720 gekocht bij de Aldi.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :*) Werkt perfect!!!! :*)_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
* Swop1200 moet dat even afkloppen...

Als je nog geen scanner en/of printer hebt (of ie is toe aan vervanging), dan zou ik deze absoluut zo kopen! Alleen inkt in beetje prijzig :( (kleur+zwart voor 70euro) maar da's natuurlijk met alle printers :'(. Heb in 1 jaar tijd maar 1 keer nieuwe cartridges hoeven te kopen, terwijl ik ook regelmatig (grotere) dingen print.

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:20
yep, ga hem ook meteen halen alsie dr is

[edit]

als je cartridges bij inkclub koopt, ben je 60 euro kwijt voor zwart/wit + de grootst verkrijgbare kleuren cartridge

maar dan heb ik nog een vraagje, mn pa wil graag zn foto's uitprinten, kun je de kwaliteit van deze printer op fotopapier vergelijken met de kwaliteit van de foto's als je ze bij een fotowinkel fzow laat uitprinten?

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• Zorki
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-07 16:14

Zorki

pffffft

staat wel op de website maar for sale vanaf 23 okt,, ff geduld,, tijd zat om je slaapzak uit te rollen voor de aldi,,

• mellowpimp
  • Niet online
ja ik zie het, vanochtend nog niet ;)

• Swop1200
Kan 'm niet vinden..... op www.aldi.com staat ie nog niet.
Moet er na a.s. woensdag wel op staan...

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wat een joekel van een bak! Neem liever een Lexmark X75, die is wat kleiner, doet precies hetzelfde en kost minder

http://www.lexmark.nl/products/aio/x75/x75.html

• Zorki
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-07 16:14

Zorki

pffffft

• Swop1200
Nee hoor, krijg telkens 4-seizoenen dekbed te zien.

• Swop1200
Roko schreef op 18 oktober 2002 @ 13:40:
Wat een joekel van een bak! Neem liever een Lexmark X75, die is wat kleiner, doet precies hetzelfde en kost minder

http://www.lexmark.nl/products/aio/x75/x75.html
Is geen grote bak. Ookal is de Lexmark misschien wel iets kleiner.
Ik vind 'm wel mooi hoor. Lexmark hou ik niet van, ouders hadden daar een (te dure) printer van. Binnen 2 jaar kapot. Plus erg dure inkt enzo... Rotding.
HP PSC 750 regeert >:)

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik heb zelf zijn grote broer, de PSC-950. Enige verschillen zijn volgens mij een memorycard reader en de fax. Ik ben er best tevreden mee, scans zijn mooi, afdrukkwaliteit is zeker goed, maar imho niet goed genoeg om te kunnen concureren met de afdrukken van een fotozaak. Dan kun je beter een HP Photosmart printer kopen, die komen al wat meer in de buurt, maar dan heb je weer geen scanner/copier...

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb dit ding al bij wat klanten geinstalleerd, en die zijn er uitermate tevreden mee, klein ding, werkt goed.

Alleen de scanner software zuigt aan alle kanten

• STi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08-2024

STi

Weet iemand of dit ding ook kopien kan maken zonder dat de computer aanstaat? Ik kan het nergens vinden en aangezien mijn opa en oma geen zin hebben om de computer de hele dag aan te laten staan (zoals ondergetekende) is dit toch wel een belangrijke functie voor hun...

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

STi schreef op 20 oktober 2002 @ 21:35:
Weet iemand of dit ding ook kopien kan maken zonder dat de computer aanstaat? Ik kan het nergens vinden en aangezien mijn opa en oma geen zin hebben om de computer de hele dag aan te laten staan (zoals ondergetekende) is dit toch wel een belangrijke functie voor hun...
Kan ie :)

Athans, de 950 wel, dus dan zal de 750 het ook wel kunnen lijkt me...

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

• Enforcer
  • Niet online
Ja dit kan .. ik heb hem zelf hier ook.

-edit-
Sorry voor de dubbelpost ... Remove it! :)
-edit-

• STi

STi

ok dan bedankt voor de snelle replys

* STi gaat zijn slaapzak opzoeken :D

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 13:32
het is dat ik al een epson scanner en epson printer heb.. anders had ik hem zeker gekocht.

weet iemand of ie zuinig is ? volgens de site is de aanbevolen gebruik 2000 pagina's per maand, ik haal 2000 per jaar niet eens, dan kan ik waarschijnlijk wel een lange tijd vooruit met zo'n printer toch ?

toch maar eens overleggen met familieleden :P

• Frenkie567
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-01-2022
Mijn vraag is nu of dit apparaat een goede vervanging is voor een kopieerapparaat.

Het lijkt me namelijk dat een kopieerapparaat een betere kwaliteit aflevert dan dit apparaat, omdat deze laatste is gebaseerd op een inktjetprinter.
Een kopieerapparaat heeft een afdrukkwaliteit die meer in de buurt van de laserprinter komt.

Bovendien zit je nog met eventueel vlekken van de inkt.

Verwijderd

Ik heb hem ook... IDEAAL!

Alleen meegeleverde software (OCR etc.) is zwaar slecht, dus daar moet je wat anders voor zien te vinden.

Los kopieren kan gewoon (daarvoor had ik hem ook onder andere gekocht). Best snel en goede kwaliteit al heb ik de kleuren nog een beetje moeten calibreren.
Pakt soms wel meerdere vellen tegelijkertijd.

Het is natuurlijk niet echt een vervanging voor een goede (kleur) kopieerder, maar dat kan ook niet voor die prijs. Zwartwit kopieerder zou ik eerder aan een all in one laserprinter denken.

Inkt van HP is en blijft duur :(

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-08 12:15
Welke inktcasettes gebruikt ie, ik ga m'n hp 940c verkopen en dan kan ik de inktcasettes houden.
De hp 940 c gebruikt n° 78kleur en n°15 zwart

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Bij aankoop zitten er al cartridges bij en een usb kabel.

Verwijderd

Zit nu op mijn werk dus gaat niet helemaal. Maar op de site van HP en dan met name de PDF fact-sheet is dit allemaal terug te vinden.
USB kabel moet je normaal gesproken los erbij kopen. Ik weet niet hoe het met ALDI is geregeld, maar HP levert (bijna) nooit kabels bij hun producten.

Verwijderd

Ik ben benieuwd hoe lang een gemiddelde gebruiker met die cartridges doet. Kan iemand dat ongeveer vertellen. Met welke printer is de kwaliteit zo'n beetje te vergelijken?

• Gizmoke
KillerAce_NL schreef op 21 oktober 2002 @ 16:13:
ja dat klopt, maar welke n° omdat ik nog reserve heb liggen voor m'n hp 940 c

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 16:13:
Zit nu op mijn werk dus gaat niet helemaal. Maar op de site van HP en dan met name de PDF fact-sheet is dit allemaal terug te vinden.

[...]

USB kabel moet je normaal gesproken los erbij kopen. Ik weet niet hoe het met ALDI is geregeld, maar HP levert (bijna) nooit kabels bij hun producten.
Bij de Aldi zit alles er al bij...Dat zeg ik! ALDI! ;)

• Gizmoke
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 16:26:
Ik ben benieuwd hoe lang een gemiddelde gebruiker met die cartridges doet. Kan iemand dat ongeveer vertellen. Met welke printer is de kwaliteit zo'n beetje te vergelijken?
Ik denk dat het dezelfde kwaliteit is als de hp 940 c en die klasse, zelfde resolutie en ook Photoret III. En de Hp 940 c is goed dus...

Ik vraag me alleen af, waarom kost ie in België 209 euro en in Nederland 199 !!!!!

• Solomon
voor de nummers van die cartridges kun je ff op www.inkclub.com kijken, en de printer opzoeken......

• BasicQ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-08 11:17
Gizmoke schreef op 21 oktober 2002 @ 16:32:
[...]

Ik vraag me alleen af, waarom kost ie in België 209 euro en in Nederland 199 !!!!!
BTW in België = 21%
BTW in Nederland = 19%

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
BTW in België = 21%
BTW in Nederland = 19%
Nog wat vreemd. Als je het narekent zou ie dan in belgië 202,35 moeten kosten.

Is dit ding kwalitatief een stuk beter dan die lexmark X75? Die is inderdaad goedkoper, en heeft als pluspunt dat je niet in je slaapzak voor de aldi hoeft te liggen.

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 16:26:
Deskjet 940

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

Hier staat een test van dit apparaat.
PROS:
Excellent picture quality + Good copying facility

CONS:
Poor text quality + Slow printing + Buggy software

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
k heb um ook bij een paar klanten geinstallt..
moet eerlijk zeggen (k had er niet zon hoge pet van op) dat het me 100 % meevalt
goeie kwaliteit.. kopieren werkt ook goed..
alleen de software is echt brak.. ( vast lopers, bugs , irritatie :P)

maargoed.. voor huis-tuin-keuken-gebruik is dit een goed ding :)

Audi A8 W12 6.0

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 09:27

robbydw

live your life

Gizmoke schreef op 21 oktober 2002 @ 16:30:
[...]

ja dat klopt, maar welke n° omdat ik nog reserve heb liggen voor m'n hp 940 c
hp psc 750, hp nr. 15 zwarte inktcartridge (25 ml), hp nr. 78 drie-kleuren inktcartridge (19 ml)

Ander vraagje: In de specs op de site van HP staat niks over ondersteuning onder Windows XP. "Pentium 200-MHz voor Microsoft® Windows® 98*, Me, 2000 of Macintosh® OS 8.6 en 9"

Weet iemand of het apparaat werkt onder XP?

Geen commentaar

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
robbydw schreef op 22 oktober 2002 @ 10:15:
[...]

hp psc 750, hp nr. 15 zwarte inktcartridge (25 ml), hp nr. 78 drie-kleuren inktcartridge (19 ml)

Ander vraagje: In de specs op de site van HP staat niks over ondersteuning onder Windows XP. "Pentium 200-MHz voor Microsoft® Windows® 98*, Me, 2000 of Macintosh® OS 8.6 en 9"

Weet iemand of het apparaat werkt onder XP?
jupz werkt perfect..
in het begin van dat ding, zat er nog geen aparte XP cd bij (toen moest je de drivers downloaden van HP.com

Maar tegenwoordig word er keurig een xtra XP-drivers-software cd bijgeleverd
Cd erin autorun en de setup begeleid je keurig door de installatie van je printer

Audi A8 W12 6.0

• Solomon
ga hem morgen halen, gelukkig is het hier nooit zo druk 's morgens vroeg :)

weet iemand nog goeie scan software, heb meerdere malen gelezen dat de bijgeleverde software brak is

liefst ook met tekstherkennings-gebeuren :)

[edit]
na die review gelezen te hebben, blijkt dat het tekstherkenning (OCR) programma wel goed is, alleen de bijgeleverde scan-software is brak....

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 20:43
kan deze ook dubbelzijdig afdrukken?

Verwijderd

jajaaj...ik heb h'm bestelt, en ik kan h'm morgen op halen..:)

• Solomon
juanp schreef op 22 oktober 2002 @ 15:32:
kan deze ook dubbelzijdig afdrukken?
ik weet 99% zeker van niet, je kunt natuurlijk wel een blaadje omdraaien en opnieuw in de papierlade leggen, zodattie op de andere kant print

• Enforcer
  • Niet online
Venkeroz schreef op 22 oktober 2002 @ 14:35:
ga hem morgen halen, gelukkig is het hier nooit zo druk 's morgens vroeg :)

weet iemand nog goeie scan software, heb meerdere malen gelezen dat de bijgeleverde software brak is

liefst ook met tekstherkennings-gebeuren :)

[edit]
na die review gelezen te hebben, blijkt dat het tekstherkenning (OCR) programma wel goed is, alleen de bijgeleverde scan-software is brak....
Werk al een jaartje met de interne scan software van WinXP :) En Readiris als tekstherkenning prog ...
Werkt prima dacht ik zow...

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
Iemand een idee van de kosten per pagina/foto? Foto's printen op 20x30 is best leuk, maar de vraag is, hoe duur?

(in de review van de lexmark hierboven noemen ze bedragen. In de Hp review jammergenoeg niet)

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

• Swop1200
Milo schreef op 22 oktober 2002 @ 21:27:
Iemand een idee van de kosten per pagina/foto? Foto's printen op 20x30 is best leuk, maar de vraag is, hoe duur?

(in de review van de lexmark hierboven noemen ze bedragen. In de Hp review jammergenoeg niet)
Da's moeilijk om zomaar ff te bepalen.

Overigens kun je beter de volgende OCR software gebruiken:
(heb ik ook en werkt harstikke goed! :*) ) Finereader

Verwijderd

Hmmm, m`n oom koopt deze printer ook.. op een oude Pentium PC met win 98SE erop... geen Internet... het lijkt me dan wel een goed id om ff van internet de nieuwe drivers te downloaden ?? misschien wel beter ;)

• Solomon
hebbum dus vanmorgen gehaald, had de laatste....

Werkt echt lekker dat ding :)
heerlijk......

• STi

STi

Ik hebbum ook gehaald (als eerste >:))
Superding en sim-pel zelfs mijn opa en oma voor wie ik hem gekocht heb snappen hoe hij werkt (nadat ik alles 3x verteld heb :D)

• Gizmoke
Ook gekocht wheeeeeeeeeeeeee

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb hem ook gekocht, ik heb alleen een probleem met de software installatie! :( Ik krijg namelijk geen snelkoppeling op mijn desktop en Director is niet in het start menu te vinden.

Heb al met HP en medion gebeld, maar die weten het ook niet...

Kan iemand mij helpen? :S

• Enforcer
  • Niet online
Toen ik um kocht .. jaartje terug .. was de software die ik erbij kreeg niet geschikt voor Windows XP (stond op ut cd hoessie zelf al) ... weet niet hoe dat nu zit ? Maar zolang WinXP um herkent als zijnde scanner en printer kan je gewoon met de interne software van WinXP je foto's inscannen ed.

• Enforcer
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 12:34:
[...]

Hmmm, m`n oom koopt deze printer ook.. op een oude Pentium PC met win 98SE erop... geen Internet... het lijkt me dan wel een goed id om ff van internet de nieuwe drivers te downloaden ?? misschien wel beter ;)
Uhm .. heeft die oude pentium pc ook een USB aansluiting ?! :)
Hij gaat (voor zover ik weet) alleen maar via een USB aansluiting ..

Verwijderd

Ik heb net de nieuwste drivers gedownload en die zijn al helemaal ruk! :( Ik weet het niet meer hoor, ik wil gewoon dat Director werkt...

Verwijderd

ik heb h'm ook, instaleren is een makkie, ding doet perfect, aleen van dat scan proggie snap ik niks van, ik gebruik gewoon imagang wat standaar in Windows is in gebrandt

Verwijderd

Is een hele goede printer, scanner en kopierapparaat heb hem zelf ook al 3 maanden. Niet ij de aldi gekocht maar gewon bij mijn computer boer. Werkt prima

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2002 20:46 . Reden: typ fout ]

• Gizmoke
Printer = hp 940c
scanner is goed & snel net zoals de kopieerfunctie (voor tekst & foto's)
maar het inscannen van een tekstdocument die OCR software is werkelijk benedenmaats.
Ik gebruik het interne programma van "scannen" van windows XP, dit is toch iets beter.

Verwijderd

Enforcer schreef op 23 oktober 2002 @ 19:19:
Toen ik um kocht .. jaartje terug .. was de software die ik erbij kreeg niet geschikt voor Windows XP (stond op ut cd hoessie zelf al) ... weet niet hoe dat nu zit ? Maar zolang WinXP um herkent als zijnde scanner en printer kan je gewoon met de interne software van WinXP je foto's inscannen ed.
Klopt, maar niet optimaal,... als je bijvoorbeeld instellingen wil wijzigen dan kan dat alleen op de printer zelf en soms wordt er dan aangegeven "opties niet geinstalleerd" oid. Is er iemand die even voor mij de snelkoppeling kan posten die op het bureablad staat en ook die in het start menu van Director?

BVD

• Swop1200
Printer heeft XP bij mij gewoon herkend, scanner staat onder XP gewoon als standaard scanner ingesteld en werkt zo prima! :*) (heb: PSC720, zie vorige posts)

Ik kan je aanraden om onder Windows XP niet de meegeleverde software te installeren (althans niet de software die bij mij was meegeleverd, wat was die brak... :r )

Mooie vervanger voor het brakke :r OCR-programma heb ik al vermeld. Wat willen jullie nog meer weten? (8>

Verwijderd

Heb je dan gewoon de xp drivers van windows zelf geinstalleerd? Hoe kun je dan bijvoorbeeld de marges veranderen van het scannen? Hij geeft bij namelijk op de printer zelf aan dat "de optie niet is ingesteld"?

<!--ik wil toch nog wel graag die shortcuts;)-->

• Swop1200
Het programma HP Director heb ik nu niet meer in XP geinstalleerd, omdat het niet werkt. Wanneer je iets scaned en daarna de volgende pagina wilt scannen, dan herkend ie het apparaat niet meer. Dat ligt dus aan het programma Director, want met de standaard software van XP heb ik er totaal geen last van en kan ik naar hartelust scannen.

Ik doe het zo in Win XP: (heb er intussen een snelkoppeling van gemaakt voor op m'n bureaublad, maar dit is hoe het werkt:)

-Scanner aan,
-klik naar Deze Computer,
-Je ziet de scanner hier al staan (omdat ie aan is): dubbelklik erop,
-Er komt een venster waarin je allerlei dingen kunt instellen
(grijs/kleuren/foto/tekst/aantal dpi's, het gebied dat ie moet scannen.)

Dit vind ik voldoende om te scannen (voor mijzelf tenminste).

Ik hoop dat dit is wat je bedoelde, want zo moet het volgens mij gewoon werken.

Verwijderd

Bedankt, dat werkt inderdaad, maar het gaat mij om al die instellingen enzo en bijvoorbeeld het testen van de inkt inhoud etc etc. Dat wil ik natuurlijk ook kunnen doen en zien...

• Swop1200
Dat krijg ik bij mij ook niet aan de praat, enkel via Win98 (HP Director, helaas)

Maar dat heb je eigenlijk ook niet nodig: wanneer de inkt op is krijg je een piepje, knipperend lichtje en een mededeling op het schermpje van je PSC.
Pagina: 1