☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
En dan nog zal bellen wel goedkoper zijn op een vaste telefoon lijkt me.
Op dit moment wordt het zoals hierboven wordt gezegd niet ondersteunt door kpn.
Dus nu heb je er niks aan.
Echter, deze dienst komt wel binnenkort
Zie: http://www.webwereld.nl/nieuws/12319.phtml
Dus nu heb je er niks aan.
Echter, deze dienst komt wel binnenkort
Zie: http://www.webwereld.nl/nieuws/12319.phtml
zie SMS'en met het vastenet van KPN telecom! enzo voor meer info
🌞🍃
De Siemens Gigset toestellen vanaf de 4000 serie zijn als tekstbericht-versturen 'enabeld'. Deze toestellen worden al ruim een jaar verkocht en voorlopig de functie dus onbruikbaar maar als KPN het gaat aan bieden kan je moet die toestellen dan alvast SMS-en.
Ik denk dat als het geontroduceerd wordt KPN zelf ook wel met een toetsel op de markt komt.
Ik denk dat als het geontroduceerd wordt KPN zelf ook wel met een toetsel op de markt komt.
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
De Siemens Gigaset 3070/3075 is ook geschikt voor SMS na een firmware upgrade. Hij wordt dan een 4070/4075 d8 ik. Ik denk wel dat je een Gigaset 4000 (Comfort?) handset nodig hebt om het te kunnen gebruiken.
If it ain't broken, tweak it!
kpn gaat dit inderdaad binnenkort ondersteunen maar moet je dus wel in het bezit zijn van een gigaset4010 (die sl45 look) je kan dan ook smsen naar iemand anders die ook een 4010 heeft, en verder ook van en naar mobiele telefoons
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Ik heb net (2 uur terug) in een vlaag van woede, omdat mijn huidige Philips Onis weer niet aanwilde toen hij overging, een Siemens Gigaset 4015 Comfort besteld. Volgens mij kan je daarmee SMS-en, echter weet ik niet of KPN dit inmiddels ondersteunt. Laatste kwartaal van 2002 las ik destijds. Da's toch reeds aardig ingegaan.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Verwijderd
Check 2e post en de rest van dit topic...-Stef- schreef op 18 oktober 2002 @ 22:15:
Ik heb net (2 uur terug) in een vlaag van woede, omdat mijn huidige Philips Onis weer niet aanwilde toen hij overging, een Siemens Gigaset 4015 Comfort besteld. Volgens mij kan je daarmee SMS-en, echter weet ik niet of KPN dit inmiddels ondersteunt. Laatste kwartaal van 2002 las ik destijds. Da's toch reeds aardig ingegaan.
Aaan "geloof ik" heb ik niets.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
maar waarnaartoe SMS je dan naar iemand met een gigaset? Naar een normaal telefoonnr zoals 014-1234567 ?
NB: Dit is een niet bestaaand nummer
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Lijkt me logisch, met een mobiele telefoon SMS je ook naar het gewone nummer.AW_Bos schreef op 18 oktober 2002 @ 23:19:
maar waarnaartoe SMS je dan naar iemand met een gigaset? Naar een normaal telefoonnr zoals 014-1234567 ?
Probleem is dat je bij een 06-nummer altijd weet dat iemand SMS kan ontvangen, maar bij bijv een 014-nummer niet.
*ik nie snap nie*
Ik kan met een stukje software als Diafaan Oproep Lite via een SMScentrale met een modem SMS versturen naar bv een 06, dan zou je toch aan een centrale-nummer genoeg moeten hebben?
Ik kan met een stukje software als Diafaan Oproep Lite via een SMScentrale met een modem SMS versturen naar bv een 06, dan zou je toch aan een centrale-nummer genoeg moeten hebben?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1