Ik hoor een hoop mensen over het halen/kopen van audio spul in Duitsland omdat dan nogal wat zou schelen. Zijn er ook toevallig mensen die online wel eens wat in Duitsland besteld hebben. Waar en hoe verliep dat?
Nog nooit iets uit Duitsland bestelt, alleen uit Limburg (woon in Friesland) dat ging wel goed. Als je iets uit Duitsland gaat bestellen kijk dan of het niet alleen postorder is (als ze een filiaal hebben waar ze ook verkopen is het betrouwbaarder) ik weet niet hoe het in DUI gaat maar hier in NL moet je dus een kamer van koophandel nummer hebben... als ze dat in DUI ook hebben dan weet je dat ze betrouwbaar zijn kijk eerst naar zulk soort kenmerken zou ik zo zeggen
Soms zit het mee, Soms zit het tegen.
Verwijderd
Ik heb in Duitsland gekocht.
Geen probleem.
Zoek eerst even voor je deze vraag stelt.
Er zijn namelijk veel topics over.
Geen probleem.
Zoek eerst even voor je deze vraag stelt.
Er zijn namelijk veel topics over.
Klopt, ik heb ook gezocht maar geen lijstje oid gevonden met wat url van duitse aanbieders. Tevens kom ik niet echt een shop survey tegen over duitse audio boeren....daar zoek ik eigenlijk naar....
Verwijderd
Ik heb zelf een DD/DTS Receiver bij audiocomponents.de gekocht.
Goedkoop, snel (genoeg) en geen problemen.
(hoewel er kennelijk al wel meer threads zijn wilde ik dit toch even delen)
Goedkoop, snel (genoeg) en geen problemen.
(hoewel er kennelijk al wel meer threads zijn wilde ik dit toch even delen)
Ik heb mijn receiver bij MediaCheckpoint besteld. Zonder problemen binnen een paar dagen in huis.
Yamaha MT-09
Hoe heb je betaald?Seth schreef op 18 oktober 2002 @ 21:40:
Ik heb mijn receiver bij MediaCheckpoint besteld. Zonder problemen binnen een paar dagen in huis.
Ik heb net zowel bij hifi-regler als mediacheckpoint naar de betaalmethoden bekeken. Bij beiden moet ik mijn VISA gegevens doorfaxen. Beetje achterhaald in deze tijd vind ik. Helaas zijn deze sites wel het goedkoopst (alhoewel ik van hifi-regler nog geen verzendkosten heb doorgekregen).
Waarom niet gewoon met CC online is wat ik mij afvraag?
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Verwijderd
Heb mijn digicam (Canon S30) voor 30% goedkoper besteld dan hier in een prijsstunt winkel in Nederland (S***nweg)... Daarna laten uitvoeren naar Polen (tsja, heb familie daar wonen) zodat ik nog eens de BTW terug kreeg en dan weer mee terug laten nemen naar nederland... uiteindelijk dus voor 480 euro ipv 780 euro destijds! whoeha!
Kost veel werk (stempels, douane, brieven met facturen enz enz)... maar dan heb je ook wat... en voor Service of garantie kan je gewoon naar Canon nederland!
Kost veel werk (stempels, douane, brieven met facturen enz enz)... maar dan heb je ook wat... en voor Service of garantie kan je gewoon naar Canon nederland!
Verwijderd
bij mediacheckpoint kun je gewoon onder rembours je spul toegestuurd krijgen. UPS levert het dan aan de deur. Zo heb ik laatst mijn dvd-speler (sony dvp-ns900) daar besteld. daar kost ie nu nog maar 320 euro hir is ie 600 geloof ik.-Stef- schreef op 18 oktober 2002 @ 22:05:
[...]
Hoe heb je betaald?
Ik heb net zowel bij hifi-regler als mediacheckpoint naar de betaalmethoden bekeken. Bij beiden moet ik mijn VISA gegevens doorfaxen. Beetje achterhaald in deze tijd vind ik. Helaas zijn deze sites wel het goedkoopst (alhoewel ik van hifi-regler nog geen verzendkosten heb doorgekregen).
Waarom niet gewoon met CC online is wat ik mij afvraag?
Weet ik maar dan moet ik 1,5K thuis hebben klaarliggen. Doe het liever online.Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 22:37:
[...]
bij mediacheckpoint kun je gewoon onder rembours je spul toegestuurd krijgen. UPS levert het dan aan de deur. Zo heb ik laatst mijn dvd-speler (sony dvp-ns900) daar besteld. daar kost ie nu nog maar 320 euro hir is ie 600 geloof ik.
Mediacheckpoint gebruikt bij bepaalde aanbiedingen CC online niet (of ander credit card clubs niet) om kosten te besparen (zeggen ze, ik het er 3 maal iets gekocht).
Bij rembours verzending rekent de PTT een fixe bonus (30 euro geloof ik). Weet niet hoe dat zit met UPS?
Bij rembours verzending rekent de PTT een fixe bonus (30 euro geloof ik). Weet niet hoe dat zit met UPS?
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Ik heb pas bij http://www.digitalnetshop.de een Toshiba sd520e dvdspeler gekocht. Donderdagsavonds besteld, maandagmorgen in huis, keurig bezorgd door UPS! Vooruit betaald, de verzendkosten waren dan slechts 11,90 euro. Totaal was ik kwijt 340,90 euro. Ben heel tevreden!
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
Lamaar.Vulcan750 schreef op 18 oktober 2002 @ 23:38:
Ik heb pas bij http://www.digitalnetshop.de een Toshiba sd520e dvdspeler gekocht. Donderdagsavonds besteld, maandagmorgen in huis, keurig bezorgd door UPS! Vooruit betaald, de verzendkosten waren dan slechts 11,90 euro. Totaal was ik kwijt 340,90 euro. Ben heel tevreden!
die verzendkosten zijn wel te overbruggen. Mijn receiver (DENON AVR-1802) was zo'n 200 pleuro goedkoper dan in Nederland dus dan maakt die 30 euro (ofzo) mij niet veel uitDuck-Twacy schreef op 18 oktober 2002 @ 23:06:
Mediacheckpoint gebruikt bij bepaalde aanbiedingen CC online niet (of ander credit card clubs niet) om kosten te besparen (zeggen ze, ik het er 3 maal iets gekocht).
Yamaha MT-09
Ik ben over Mediacheckpoint meer dan tevreden. Ze zijn goedkoop, en leveren een goede service. Zo is mijn dvd-speler binnen de garantietermijn gerepareerd en heb ik daar geen verzendkosten voor hoeven te betalen..... overigens binnen een voor mij acceptabele termijn van 3 weken. Heel wat nederlandse zaken doen daar al langer over......Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 12:13:
Ik hoor een hoop mensen over het halen/kopen van audio spul in Duitsland omdat dan nogal wat zou schelen. Zijn er ook toevallig mensen die online wel eens wat in Duitsland besteld hebben. Waar en hoe verliep dat?
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Pagina: 1