Toon posts:

Welke boxen set

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hee

Ik heb weer een vraag.

Ik heb een Terratec DMX 6fire LT
nu nog met een videoloigc digitheather maar dat ding doet vaag. zie mn andere post! 8)7 |:( |:(

Nu wil ik terug gaan en andere boxen kopen welke moet ik nemen!

Ik wil een goed systeem 5.1 goed voor muziek Spellen (cs en UT2003 enz ) en DvD het lieftst met een spdif aansluiting (Optical) en anoloog. :7

Greets Night Spinner

Verwijderd

Tja, die Cambridge soundworks digital is erg goed (zie ook HVT deze maand) of de Klipsh Pro Media. Geef eens een budgetje op.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat setje bij alternate gekocht en nu ga ik dat morge omwisselen (hijwerkt niet lekker :S )

ik denk zelf +- tot 399 Max

maar ik ga toch poberen dat Digitheatre DTS setje mee tekrijgen daar of kan ik better een andere nemen ?

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 09:53

scim

Nani?

De nieuwe binnenkort uit te komen logitech 5.1 setjes, ook deze keer weer in 2 smaken 1 met en 1 zonder THX licentie, komt meestal erg goed geluid uit. Je kunt ook kijken naar Teufel Concept E, is een aktieve 5.1 set (www.teufel.de)
THX versie van logitech = 380 euro volgens pricewatch (de 5.1 versie)
de Teufel kost 259 euro en volgens een aantal Hifi tijdschriften komt die set er bijzonder goed uit (het is ook niet van huis uit een speakerboxenset zoals de logitechs dat wel zijn.

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Teufel maakt er erg goede boxen, zeker een interessante set voor die prijs.
Zit geen decoder in, neem ik aan (maar daar kun je je een soundcard voor gebruiken)

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Verwijderd

probeer de hercules xps510 eens is 5.1 in en klinkt lekker 8)7

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:32

Floor-is

5.2

Ik heb een slotje :)

[Edit]
Sluitmessage van JT:

Het grote: Kiezen van een pc-speakersysteem-topic
Ik stel voor dat je die is gaat doorkijken, als je er dan nog niet uit bent, post dan waarom de setjes die in dat topic worden voorgesteld niet voldoen aan jouw eisen.

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.