I love it when a plan comes together!
Verwijderd
Ze hebben me nieuw 400 nederlandse guldens per stuk gekocht, dan zou ik er volgens die regel nu nog 160 guldens voor kunnen vangen.
De garantie is er wel af, dus helaas.
Maar ik zal kijken of ik ze goed kan slijten.
De twee nieuwe speakers kosten me toch weer 1200 euro ;-)
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Die B&W set kan los weg, 2 x achter, 2 x voor, en 1 x center, de verkoopprijs hiervan is lastig, nieuw heeft de gehele set speakers 2000 piek gekost, ik zat te denken aan ongeveer 350 a 400 euro voor het setje B&W speakers.
Die rel quake gaat los weg, is pas een half jaar oud, heeft me 1400 piek gekost, moet minimaal 350 euro opbrengen.
De yamaha spullen gaan op den duur dan misschien ook wel weg (moet eerst vervanging hebben), hangt van het bod af. (De dealer (hobo) wil de yamaha spullen nog inruilen voor 700 euro, dus verkoop moet meer opbrengen)
als je een beetje wilt onderhandelen kan je me mailen
tabusquet@chello.nl
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Verwijderd
REL QUAKE 406 EURO
YAMAHA DVD-796 405 EURO
leon1005567@yahoo.com
Wise enough to play the fool
Verwijderd
Ik wilde iets vinden over de satelietjes, maar ik kon niks vinden. Wel iets over de DM302 ipv de dm203.
Ik zou trouwens alleen de front speakers verkocht hebben en daar dan die Audience speakers voor gebruiken (mooie speakers btw).
Dit topic is gesloten.
![]()