Toon posts:

Online geld verdienen ????

Pagina: 1
Acties:
  • 516 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
welke banner, email of wat dan ook
is echt goed en betrouwbaar ??

BVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee....
Ik snap ook niet waarom mensen zoiets überhaupt doen..... :?

je zit een jaar lang naar een super irritante banner te kijken voor een paar tientjes per jaar? :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 14:26
Paar tientjes?? Wat dacht je van 150 in de maand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is een fooitjes. daar betaal je de kabelkosten en elec. rek. niet van.... als je via telefoon inbelt dan laat helemaal maar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 08:16 schreef imsifout het volgende:
dat is een fooitjes. daar betaal je de kabelkosten en elec. rek. niet van.... als je via telefoon inbelt dan laat helemaal maar zitten.[/quote]Als dat ding toch aan staat ... (Koe en zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn hier mensen pro en contra "online geld verdienen". Ikzelf vind dat er zelf een hele hoop scams, fakeprogramma's, en andere programma's tussenzitten die je slechts enkele luttele cents per uur geven, dus niet echt de moeite. De tijd van meer dan een dollar per uur is voorbij, dus op je eentje zal je al veel mogen surfen. De key is natuurlijk referrals: Hoe meer je er hebt, hoe meer je verdient. Desktopdollars bv levert niet echt veel op, maar met een 100tal referrals verdien ik er toch 100$ per maand mee..

Mijn aanraders: PaysU, Desktopdollars, Zden (eens iets anders), PayPile (start op 01/2001) en SFI (als je tijd hebt) --> URLS: Zie mijn signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 23:45 schreef Visionist het volgende:
Paar tientjes?? Wat dacht je van 150 in de maand....[/quote]Voor 150.= / maand ga ik niet met 400 banners in mn beeld zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb slechts 1 banner = 100$ per maand (misschien ben ik wel een uitzondering, maar het is mogelijk, er zijn er trouwens die veel meer dan dat verdienen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

(jarig!)
Ik verdien bijna 100$ per maand met de banners op mijn website.

Ik ben ook een tijd gezig geweest met die banner balken maar daar ben ik mee gestopt. Je krijgt bij de meeste bijna nix meer. En zo'n bar is meestal nog onstabiel ook. Ik heb wel al een paar checks gehad.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze vindt ik goed:
PaidForSurf
$ 0,20 per uur
Hij staat vrijwel constant op groen (deze maand heb ik $ 25 verdient, met maar 2 referrals).

Spedia
$ 0,49 per uur
Staat helaas minder makkelijk op groen dan PFS.

TheMail (betaald emailen)
$0,01 voor 4 emailtjes ontvangen
Hier ben je afhankelijk van je referrals. Ze betalen jou namelijk voor de mailtjes die je referrals ontvangen.

Verder heb ik Desktopdollars altijd aan staan omdat je daar makkelijk een paar banners overheen kunt zetten. Staan ze tenminste boven je browser ipv er overheen.
Ik heb nog VEEEEEL meer banners, maar daarvoor moet je maar even op mijn website kijken.

Zie voor de Ref-ID's mijn website ( http://www.crosswinds.net/~hennymer/money-ned.htm )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet gewoon met een goeie site komen.

Goed concept, maakt niet uit wat, is geld waard, veel geld!

Zo zag ik vanmorgen www.nakednews.com, compleet gek,maar ik kan je wel vertellen dat de eigenaar ervan straks zijn huur en vaste lasten daar wel me kan betalen! [als ie in en gemiddeld huis woont en een vrouw, drie kinderen een hond en twee cavia's heeft.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

wat dacht je van geld verdienen met sms...kijk eens op smsprofit.com

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 22:38 schreef martijn12345 het volgende:
wat dacht je van geld verdienen met sms...

zelfde systeem... alleen geen adds maar sms-jes ( max 3 per dag) de sleutel is weer referrals... maar is wel weer eens wat anders
Het bedrijf kan ieder moment opstarten...

http://www.smsprofit.nl/aanmeld.php?ref=MUNGE[/quote]De enige die daaraan geld verdient is je telefoonboer en dat bedrijf.

enne over je referrer:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>code:</font><HR>De laatste tijd is er een enorme rage aan de gang in de vorm van bedrijven die je willen betalen in ruil voor info over je surfgedrag en wat persoonlijke gegevens.
We vinden het prima als je er vragen over hebt, we vinden het niet prima als je de referral neerzet zodat je daar geld mee kan verdienen.
Ook het opnemen van de referral als \"homepage\" in je Profile is niet welkom. Niemand misgunt je wat geld; dit forum is er alleen niet de plek voor.
Er is een forum waar het wel wordt toegestaan om werfakties op te zetten: Het Bannerstaren-Forum.[/quote]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het adres van het Bannerstaren forum is:
http://bannerstaren.iscool.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam weg.

[ Voor 98% gewijzigd door F_J_K op 11-03-2015 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Euhhhh...... Dit is een topjc van 5 jaar oud .

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:42
Dit is duidelijk niet de bedoeling.

If it ain't broken, tweak it!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.