pics plz!!!! :D:DVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 11:33:
Jaja, vandaag ligt ie in de winkel voor de Xbox!Wie heeft ervaringen?
Waar wacht je op danVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 11:33:
Jaja, vandaag ligt ie in de winkel voor de Xbox!Wie heeft ervaringen?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Gamespot (8,7): http://gamespot.com/games...ts/0,11114,560854,00.html
IGN (9,1): http://xbox.ign.com/articles/374/374196p1.html
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
misschien maar aanshaffen voor op de doos
maar kwil ook al thps 4 en misschien blinx
sparen!
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Dus ik zou voor TS2 gaan
Idd daar lees je veel meer minder positieve berichten over.ilyc schreef op 18 oktober 2002 @ 12:09:
Blinx schijnt kut te zijn, aldus Gaming-Age.com en IGN.
Dus ik zou voor TS2 gaan
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
IGN moet gamespot zijn denk ikilyc schreef op 18 oktober 2002 @ 12:09:
Blinx schijnt kut te zijn, aldus Gaming-Age.com en IGN.
Dus ik zou voor TS2 gaan
Xbox.ign heeft weer last van het 'over-rating-syndroom' van de waardeloze games (wreckless, blinx noem ze maar op)
kvinnet wel jammer, hoor, dat er weinig vette games voor de doos uitkomen, kwil er meer
Alone at last
Just nostalgia and I
Oops, my bad, sorryVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 13:03:
[...]
IGN moet gamespot zijn denk ik
Xbox.ign heeft weer last van het 'over-rating-syndroom' van de waardeloze games (wreckless, blinx noem ze maar op)
halo is niet eens zo goed hoor. de co-op is cool en de single player is erg mooi maar verder is het gewoon een traag spel wat verschrikkelijk eentonig isVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 16:19:
Ik heb TS2 nu net gekocht en m'n eerste impressies zijn niet geweldigGrafisch niet fantastisch en de besturing is redelijk klote. Kan niet tippen aan Halo!
ik heb TS2 vandaag ook gespeeld en ik vind de gameplay veel beter gebalanceerd tussen schieten en andere zaken. de graphics zijn een beetje een andere fantasie stijl met goofy characters enzo en de besturing kan je d8 ik gewoon zelf instellen zodat het net als halo speelt
met andere woorden:
Niet zeuren
This space is occupied
Verwijderd
Nu ik het een tijdje gespeeld hebt moet ik zeggen dat het een erg leuk spel is. Grafisch ben ik nog steeds niet helemaal overtuigd maar qua fun zit het wel goed!
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
This space is occupied
This space is occupied
en een vriend van me heeft em ook gehaald, dus konden we meteen de i-link kabel even testen
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
kwestie van wennen?devv05 schreef op 20 oktober 2002 @ 21:21:
Op de PS2 is ie imo beter als op de Xbox.. Vooral de besturing op PS2 is gewoon veel beter..
en op IGN waren de gezamelijke Xbox/PS2/GC gasten erover eens dat het spel op de gamecube de beste feeling had maarja is idd gewoon een kwestie van smaak.
This space is occupied
mhmmmschnumi schreef op 20 oktober 2002 @ 22:14:
[...]
en op IGN waren de gezamelijke Xbox/PS2/GC gasten erover eens dat het spel op de gamecube de beste feeling had maarja is idd gewoon een kwestie van smaak.
kheb een xdoos, maar kga ook binnenkort een spelkubus kopen, wat moet ik nou doen?
heeft iemand hier em gespeeld op allebei?
nja, hij is mooier op de doos, als ik de screenshots mag geloven en hij loopt goed op allebei en ik heb persoonlijk geen last met de xdoos controller.
en je kan em zo instellen dat t speelt als halo, toch (nja, zelfde knoppen enzo, voor een groot deel (besturing ieg)) ?
en dat ben ik al gewend
nja, als iemand weet waar die beter of fijner op speelt
(kdenk dat t geluid op de doos wel beter is, met een optical naar 5.1
Alone at last
Just nostalgia and I
voor de rest maakt het weinig uit
ohja voor de mensen die zich afvroegen hoeveel blocks 1 level word op je mem card (Gamcube versie)
het is dus------> 2 <------- en ja WOW das pas weinig
bron
This space is occupied
volgens mij heeftie wel 5.1 geluid, zo;n beetje alle doos spellen hebben dat dacht ikTheEvilCuber schreef op 20 oktober 2002 @ 22:57:
hij is in ieder geval NIET mooier op de Xbox ik weet niet of tie 5.1 ondersteunt
voor de rest maakt het weinig uit
ohja voor de mensen die zich afvroegen hoeveel blocks 1 level word op je mem card (Gamcube versie)
het is dus------> 2 <------- en ja WOW das pas weinig
bron
en dat is maar mooi ook, want dat is echt erg fijn (vooral bij fps-en
maarja, mhm, om de graphics hoef ik t dus niet te doen.
De controllers maken me ook neit veel uit denkik --> de dooscontroller vind ik fijn en de kubuscontroller lijkt me ook wel fijn (enkel een bit in mn handen gehad)
maarja, iemand ervaring met de 2 varianten, dus?
Alone at last
Just nostalgia and I
This space is occupied
khoorde net dattie vrijdag uit zou komen hier ergens bovenTheEvilCuber schreef op 20 oktober 2002 @ 23:21:
de gamecube versie is nog niet uitdie komt pas 1 november
maar zijn er hier geen gam-reviewers onder de gotters die em al hebben?
nja, even wachten om de meningen dan.
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Ziet er erg vet uit messimessi schreef op 20 oktober 2002 @ 22:02:
yeah ik heb em ook
en een vriend van me heeft em ook gehaald, dus konden we meteen de i-link kabel even testen
[afbeelding]
Dit spel is cker een aanrader, vooral bij coop mode
Verwijderd
Ik heb western nu uitgespeeld echt dikke lol
Ik vin geen (heel weinig) verschil tussen ps2 en x box
gc weet ik niet..
wij hadden 2x2 gedaan
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Verwijderd
linken lijkt me ook wel mans ! geen gekloot meer met pc lans (installen netwerk
nja, kheb em net gehaald, maar eerste impressie is matigjes helaas. Die besturing is dus beswel naar en ik heb geen aiming dingetje, hoe heet dat ding oo al weer
maarja, je moet dus in aming mode gaan, maar dan zwalkt dat wapen zo over t beeld
ik wil gewoon een richtding terwijl ik beweeg!
nja en zo is t beswel naar om gewoon iemand te raken
niet zo koel, dat dus.
kheb em btw op de xbox, maar om even mn woordjes in te slikken --> GEEN 5.1
das wel jammer.
nja, nog wat tryen, tis wel erg goldeneye, hoor
maar ik hoop dat ik de controls zo kan instellen als ik wil, anders is t beswel naadje.
nja
verder gaan maar
Alone at last
Just nostalgia and I
over 1 week heb ik hem ook eigenlijk want dan komt uit uit voor de cube
This space is occupied
TheEvilCuber schreef op 25 oktober 2002 @ 15:06:
k weet het er zit geen Crosshair in das missien wat onhandig als je het gewend bent
over 1 week heb ik hem ook eigenlijk want dan komt uit uit voor de cube
ik wilde t net gaan editen
ik zat zo bij mezelf te denken, waarom zit er nou geen crosshair bij!?
he!
dat is t crosshair !
ja, ik ga ook wel een kubus nemen en ik zt ook te twijfelen, maar kheb net tentamens gehad, dus dacht ik, heb ik iets leuks
maar ik weet alweer hoe t zit, bij goldeneye was t ook zo, maarja, tis even lastig, maar de co-op zalt wel weer goed maken
eerste level is ZO geldeneye, zelfs met een dam
maarja, hijs wel grappig, kbegin t al leuker te vinden, maar de graphics zijn niet subliem, maar de framerate daarentegen wel
Alone at last
Just nostalgia and I
kheb em heute lang gespeeld en hij is echt KOEL
op t begin valt ie iedereen tegen volgens mij, nja, ik en mn geschwestern vonden em op t begin, voornamelijk door de vage controls
maarrr.....
hij is als je de controls een bit door hebt dus errrrggg vet
de singleplayer is koel (zeker t eerste level, zo goldeneye achtig, khad eigenlijk wel meer van die levels gewild
en de multiplayer is ook zeer vet
de graphios in sommige levels zijn ok, in sommige matig, maarja, hij moet ook op de ps2 kunnen draaien
en hij heeft WEL 5.1 volgens mij, nja, al mn boxen doen vrolijk mee in elk geval, maar t staat niet op t doosje
nja, mensen met een van de consoles waarop ie is, koopt dit spel
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Ik heb er nog wel 1tje liggen en die wil ik wel verkopen.SCIxX schreef op 24 november 2003 @ 21:12:
Hmm ik heb sinds zaterdag de double dash pack, en wil dit spel ook wel erg graag hebben. Jammer genoeg nog ff geen geld voor.. zo duur die spellen.
Ik maak btw mooi gebruik van de edit daarboven, zeg :x
Ok, die 3e reply kan wel een dag later, maar die andere.. en dan zijn het meteen 3 op een rij
Volgens mij is het btw nu wel voor 30 eypo ofzo te krijgen, echt wel de moeite waard, ook in mp erg leuk
Alone at last
Just nostalgia and I
Timesplitters neem ik aan? Hoeveel zou je er voor willen dan ? Boekje.. doosje etc... ?Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 21:25:
[...]
Ik heb er nog wel 1tje liggen en die wil ik wel verkopen.
Verwijderd
Verwijderd
Hij is helemaal compleet en er is nog iemand die interesse heeft dus mail me maar even, check me profiel voor email.SCIxX schreef op 24 november 2003 @ 21:27:
[...]
Timesplitters neem ik aan? Hoeveel zou je er voor willen dan ? Boekje.. doosje etc... ?