Deze reactie van mij mag imo hoger
hij staat nou op +2 tevreden?
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
je mag nog blij zijn dat ik van lachen niet vergat die +1 behulpzaam uit te delen, belg... HTML serveerder ...
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
?? Ooit van argumenten gehoord?
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
Ook al vind je zelf dat je nog zo'n nuttige reactie geeft, dan ga je hier niet lopen smeken om je omhoog te zetten. Dat is: ZIELIG! Ons kent ons, vriendjespolitiek, om van te kotsen...
Verwijderd
En jij hebt verder nog argumenten waarom deze reactie niet op +2/3 zou horen?Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 21:20:
Ook al vind je zelf dat je nog zo'n nuttige reactie geeft, dan ga je hier niet lopen smeken om je omhoog te zetten. Dat is: ZIELIG! Ons kent ons, vriendjespolitiek, om van te kotsen...
IEDEREEN mag hier zijn/haar reacties onder de aandacht brengen als ze volgens hem/haar niet goed staan, dus ook de modderators zelf.
Maar jij schijnt om de een of andere manier te geloven dat deze reactie alleen omhoog gaat omdat Robin een bekende verschijning is in TMF, een zelfde soort reactie van iemand anders zou dus op 1 of lager belanden volgens jou?
Ons kent ons, maar ken jij de rest ook? Een beetje mensenkennis zou je vertellen dat hier gewoon gemod word op de reactie, zelfs Beaves krijgt wel eens een minpuntje om er maar een te noemen... (
Maar goed, een complot theorie is altijd welkom, ik zal proberen deze te verweven in de volgende MS draad . . .
Ach, Premium ik was vroeger net als jij hoor. (in de orde van 2 jaar geleden) Mischien een ideetje voor je om de draadjes hier een tijdje te gaan lezen voordat je zomaar wat blaat, voorkomt nogal wat verwarring enzo
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 21:20:
Ik doe het lekker wel, want ik ben een karmawhore en wil zo hoog mogelijk eindigen. Daarom reageer ik ook vaak in draadjes en ben ik ook zo vaak aanwezig in Tweakers.net Moddereter Forum zodat ik vriendjes kan zijn met de MoLiCe-members
Zonder vriendjes bereik je niks. Pas maar op, dalijk ga ik die ook nog tegen jou gebruiken
Pas op hoor, _Daniel's_ vriendjes weten wel raad met karmawhores...Robin Vreuls schreef op 24 oktober 2002 @ 00:35:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
Ik doe het lekker wel, want ik ben een karmawhore en wil zo hoog mogelijk eindigen. Daarom reageer ik ook vaak in draadjes en ben ik ook zo vaak aanwezig in Tweakers.net Moddereter Forum zodat ik vriendjes kan zijn met de MoLiCe-members.
Zonder vriendjes bereik je niks. Pas maar op, dalijk ga ik die ook nog tegen jou gebruiken
IMO was robin's vraag terecht, hij stond vrij laat nog erg laag, jij (Premium), however, trapt een topic na een dag of 5 met alleen een grove flame...
Sorry rennie, ik zallum laten zakken.
[ Voor 0% gewijzigd door Netman768 op 25-10-2002 20:01 . Reden: Stuk tekst was verdwenen bij laatste edit (ik ben dom) ]
* Teckna is het draadje een beetje doorgegaan, wel mocht ik 4 moderaties niet doorvoeren omdat ze al eerder door mij gemod waren :x
Verwijderd
Ik ben niet degene om te oordelen of die reactie op +2/3 thuis hoort.En jij hebt verder nog argumenten waarom deze reactie niet op +2/3 zou horen?
Tja, ik heb hier al eens eerder een discussie over gevoerd. Ik vraag me werkelijk af waar mensen zich druk over maken. Heb je niet wat belangrijkers te doen dan postings te beoordelen? Het lijkt wel een manier van leven voor jullie.IEDEREEN mag hier zijn/haar reacties onder de aandacht brengen als ze volgens hem/haar niet goed staan, dus ook de modderators zelf.
Ik hoop van niet maar ben bang van wel.Maar jij schijnt om de een of andere manier te geloven dat deze reactie alleen omhoog gaat omdat Robin een bekende verschijning is in TMF, een zelfde soort reactie van iemand anders zou dus op 1 of lager belanden volgens jou?
Dit is pertinent niet waar. Er wordt niet gemod op reactie, maar meer of iemand het met de strekking van een posting eens is.Ons kent ons, maar ken jij de rest ook? Een beetje mensenkennis zou je vertellen dat hier gewoon gemod word op de reactie, zelfs Beaves krijgt wel eens een minpuntje om er maar een te noemen... ( )
Ik word persoonlijk doodziek van die MS vs. Linux discussies. Het gaat werkelijk nergens over.Maar goed, een complot theorie is altijd welkom, ik zal proberen deze te verweven in de volgende MS draad . . .
wel volgens het gekozen moderatie-systeem, als je moderatie-punten hebt en nog geen reactie in de draad gedaan heb, mag je daar modererenVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 17:13:
Ik ben niet degene om te oordelen of die reactie op +2/3 thuis hoort.
misschien is het dat ook, ik hecht een belang aan de discussie over de juistheid van moderaties, in dit geval was het mijn oordeel dat de score voor * RV 's post te laag was en wel een +1 verdiende (maar meer ook niet)Tja, ik heb hier al eens eerder een discussie over gevoerd. Ik vraag me werkelijk af waar mensen zich druk over maken. Heb je niet wat belangrijkers te doen dan postings te beoordelen? Het lijkt wel een manier van leven voor jullie.
als je het daar niet mee eens: spreek uit je onderbouwing daarvoor of zwijg in de eeuwigheid.
je trolls over dat dit gebaseerd is vriendjespolitiek vind ik niet prettig, maar zou mogelijk kunnen zijn, aan jouw de vraag op welke gronden je baseert dat ik een +1 aan RV geef uit 'vriendjespolitiek' en niet omdat die reactie ondergewaardeerd was.
jij bent degene die zich drukmaakt, het minste dat wij vragen aan jou om de onrechtmatigheid hier aan te tonen, en geen loze beschuldigingen te uiten.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
Nee, ik heb niets belangrijkers te doen als ik aan het modden ben. Als dat zo was dan zou ik dat wel doen dacht ik zo...Tja, ik heb hier al eens eerder een discussie over gevoerd. Ik vraag me werkelijk af waar mensen zich druk over maken. Heb je niet wat belangrijkers te doen dan postings te beoordelen? Het lijkt wel een manier van leven voor jullie.
Maar goed, je vraagt je dus af waar wij ons druk over maken.
Wat ik me dan afvraag: waarom maak jij je zo druk? Als je gaat lopen flamen (iemand zielig noemen valt toch echt in de categorie) maak je je er toch druk om.
Misschien is het beter al die energie te steken in iets constructiefs, zoals reacties beoordelen enzo
Tuurlijk wel, als je de spelregels kent dan kun je ook inschatten op welke score een reactie moet komen. Uiteraard ken jij deze spelregels omdat je heel goed weet dat het zinloos is en dat het hele systeem gebaseerd is op vriendjespolitiek.Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 17:13:
Ik ben niet degene om te oordelen of die reactie op +2/3 thuis hoort.
Zoals Mecallie al zegt, modden doe je als je wat tijd over hebt. Meestal heb je dan niets beters te doen op dat moment.Tja, ik heb hier al eens eerder een discussie over gevoerd. Ik vraag me werkelijk af waar mensen zich druk over maken. Heb je niet wat belangrijkers te doen dan postings te beoordelen? Het lijkt wel een manier van leven voor jullie.
Jij zal vast ook wel dingen doen die jij alleen leuk vind en waarvan anderen misschien denken dat het geen nut heeft. Dit is toevallig één van onze hobby's, ik vind het nog een interessante hobby ook, je leert er veel van omdat je veel van de topics op de FP leest, daarvan blijft er altijd wat hangen.
Ik kijk zelden of nooit naar het persoon die een reactie heeft geplaatst. Dat heeft voor mij een simpele reden, ik zou nadat ik naar het profiel van een user heb gekeken niet neutraal kunnen modden op dat moment. Stel je voor dat iemand vaak flamed of onzinnige reacties geeft, zou dit persoon voor de verandering wel een prachtige reactie plaatsen dan zou ik eerder geneigd zijn om kritischer te kijken naar de reactie dan dat ik de reactie van iemand beoordeel die altijd mooie reply's plaatst. Dat zou niet eerlijk zijn. Vandaar dat vrijwel niemand naar de nickname kijkt die bij een post staat.Ik hoop van niet maar ben bang van wel.
Helaas, wat je hier schrijft klopt, het geld niet voor ons in TMF maar op de FP komt dit wel degelijk voor. Dit geeft misschien wel aan waarom wij hier met z'n allen kunnen praten over de draden die gemod moeten worden omdat het anders al snel zou uitdraaien op een puinhoop. Een slecht gemodereerde puinhoop om precies te zijn.Dit is pertinent niet waar. Er wordt niet gemod op reactie, maar meer of iemand het met de strekking van een posting eens is.
Inderdaad, maar zouden de trolletjes en flames niet bestraft worden met minpunten dan zouden er veel meer mensen zijn die zulke onzin posten. Wanneer wij een flame op -1 zetten dan hebben de overige users de kans om deze reacties eruit te filteren.Ik word persoonlijk doodziek van die MS vs. Linux discussies. Het gaat werkelijk nergens over.
Premium, je discussie is idd al eens (uitgebreid) aan bod geweest, volgens mij is er sindsdien niets veranderd (en er is ook nog geen PM).
Het is dus zinloos om nogmaals te beginnen.
wie het draadje zoekt: ]Waarom modereren?
Het is dus zinloos om nogmaals te beginnen.
wie het draadje zoekt: ]Waarom modereren?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Robin, excuses voor deze uitspraak. Dit had ik niet op deze manier moeten zeggen. Wel blijf ik bij mijn mening, dat veel mensen hun persoonlijke mening niet van de inhoud van een posting kunnen scheiden. Als iemand ergens een mening over heeft, waar je het niet mee eens ben maar die wel hout snijdt, zouden mensen ook zo eerlijk moeten zijn om die te belonen. Nu zie je de meest idiote uitspraken heel hoog gewaardeerd staan en daar zet ik m'n vraagtekens bij. Maar goed, da's dus mijn mening...Je bent gewoon zielig.
[nohtml]

Dan neem ik mijn woorden ook terug, waarvoor excuses
!woeiVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 23:29:
Robin, excuses voor deze uitspraak. Dit had ik niet op deze manier moeten zeggen.
Dan neem ik mijn woorden ook terug, waarvoor excuses
Pagina: 1