Ou dit gaan werken??

Pagina: 1
Acties:

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05 10:56

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ik heb twee schijven .
In de 80gig schijf heb ik XP en Mandrake .
Nou wil ik de tweede schijf vervangen voor een IBM maar als ik de 20 gig verwijder dan start Bootmenu niet meer op :(
Denk dat deze in die van 20 geplaats is door Linux.

Nou dacht ik om gewoon de IBM schijf gewoon aan te sluiten en dan booten met de linux CD en dan ipv een schone install gewoon updaten.
Zal er dan een nieuwe bootmenu aangemaakt worden waardoor ik XP en Mandrake gewoon kan aanspreken?

iRacing Profile Flickr

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Je zult gewoon Lilo of Grub opnieuw moeten installeren. Of Mdk dat doet wanneer je je installatie update'd weet ik niet, maar je kan het natuurlijk altijd proberen. Als het niet met de installatie-CD van Mdk lukt, dan kan je in de search precies vinden hoe je Lilo of Grub opnieuw in je MBR zet.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
1) geen bijster sterke topictitel :)

2) herinstalleren is niet echt nodig. Enige aanpassingen in je bootmanager (lilo of grub ?) zijn voldoende. Als je vanaf CD kan booten, kun je de config-files zo aanpassen dat je je bootmanager opnieuw kan installeren.

[edit] Intoxicated, waarom ben je altijd net 1 minuut sneller dan ikke :?
Kun jij met 10 vingers typen?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

AlterEgo schreef op 18 oktober 2002 @ 11:06:
[edit] Intoxicated, waarom ben je altijd net 1 minuut sneller dan ikke :?
Kun jij met 10 vingers typen?
offtopic:
Ja, en op een super-1337e Logitech Cordless Desktop, zo'n zwart/zilveren, gaat dat nog sneller dan op m'n oude ramplankje 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door intoxicated op 18-10-2002 11:16 . Reden: Brakke zin :) ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05 10:56

seninha

god's right foot

Topicstarter
Aangezien ik nog al een n00b ben wat Linux betreft weet ik dus niet hoe ik m'n config-sys file moet aanpassen . :)

iRacing Profile Flickr