Resume download

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-08 16:06
Ik heb gisteren een groot bestand [350mb] gedownload via een bepaalde website. Helaas is 30 mb voor het einde de verbinding verbroken en de stie waarvan ik downloadde ondersteunde geen resume. (altans getright begint gewoon opnieuw)

Is er nog een mogelijkheid om dit bestand toch te resumen op een of andere manier. ?

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Zit toch aan een andere downloadmanager te denken..download express al geprobeer dan??

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Download Accelerator heeft wel een functie om ondanks dat je een niet-resume bestand binnenhaalt, deze toch te kunnen resumen. Getright heeft die functie niet dacht ik, en ik heb niets gehoord dat het ondanks alles toch mogelijk is om zoiets te kunnen resumen. Kzou in ieder geval downloadaccelerator proberen....

• BovenHond
Ga ik proberen,

jullie horen later (morgen of zo..). Welke download accellerator werkt beter (de plus of de pro versie)

• Obruut
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-08 19:27
Ikzelf vind GetRight wel heel goed werken, kan goed overweg met resume enzo, enkel als de server het NIET ondersteund word het toch moeilijker denk ik

Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 14:09
Matsu_matsu schreef op 18 oktober 2002 @ 11:03:
Ga ik proberen,

jullie horen later (morgen of zo..). Welke download accellerator werkt beter (de plus of de pro versie)
Dat zal de Pro versie wel zijn dan he... Maar die is nie gratiz...

Verwijderd

Zolang de site geen resume ondersteund, zal dit niet gaan lukken: hij moet immers een start-byte opgeven waar de download verder moet gaan met downen...

• BovenHond
CowMike,

wil jij zeggen dat het niet mogelijk is om een geen resume download toch te resumen. Dat zou wel heel jammer zijn.

edit:

Hij zou toch bij het begin laten beginnen en dan heel snel "ik heb het ontvangen" berichtjes versturen totdat hij bij de juiste data aankomt? Of werkt het internet niet zo?

• Wildfire
  • Laatst online: 02:14

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 14:01:
Zolang de site geen resume ondersteund, zal dit niet gaan lukken: hij moet immers een start-byte opgeven waar de download verder moet gaan met downen...
Met andere woorden, volgens jou bestaan er dus geen servers die resume download niet ondersteunen...

Denk eens na... als een server het niet ondersteunt dan ondersteunt 'ie het niet. Simpel toch? DAP Kan dan echt niet gaan resumen...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 00:04

we_are_borg

You will Comply

CowMike bedoeld als een site geen resume ondersteund, dan kan je dus niet stoppen (door wat voor reden dan ook) en later weer door gaan. Sommige site ondersteuning idd geen resume als hier iets mis gaat dan kan je later niet starten waar je bent opgehouden. De sever zal het commando van de resume namelijk niet herkennen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• BovenHond
En het voorstel van M.I.G. (tweede post) om met download accelerator het te proberen is dus ook loos?

• Wildfire
  • Laatst online: 02:14

Wildfire

Joy to the world!

Matsu_matsu schreef op 18 oktober 2002 @ 15:24:
En het voorstel van M.I.G. (tweede post) om met download accelerator het te proberen is dus ook loos?
Ja, want DAP maakt ook gewoon gebruik van de resume-functie van een server. En als een server geen resume ondersteunt dan kan DAP dus ook niet resumen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

met windows zelf is het zelfs mogelijk om te resumen ook al moet je in ded tusentijd neit tevveel gedan hebben. gewoon opnieuw aanklikken en hopen dat de rest nog in de chase (schrijf je dat zo???) stond. begin wel bij 0 maar schiet vliegensvlug over het deel dat je al gehad hebt heen

• M.I.G.
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Ja, want DAP maakt ook gewoon gebruik van de resume-functie van een server. En als een server geen resume ondersteunt dan kan DAP dus ook niet resumen.
Nou wat ik wel eens heb gezien bij DAP dattie ondanks de niet resume toch een force resume doet. Dan wordt je naar een pagina geleidt van DAP en waarschijnlijk cached.....
chase (schrijf je dat zo???)
cache dus

....DAP deze zelf en gaat vrolijk verder nadat je verder wilt gaan.

Verwijderd

Matsu_matsu schreef op 18 oktober 2002 @ 11:03:
Welke download accellerator werkt beter (de plus of de pro versie)
Pro denk ik, ook al aan de naam te horen

Verwijderd

Hoe zit dat met windows dan? Is het uitgesloten dat je je download kan resumen ? of staat er ergens niet nog een temp filetje opgeslagen?

Verwijderd

Matsu_matsu schreef op 18 oktober 2002 @ 14:48:

edit:

Hij zou toch bij het begin laten beginnen en dan heel snel "ik heb het ontvangen" berichtjes versturen totdat hij bij de juiste data aankomt? Of werkt het internet niet zo?

Dat kan wel, maar dat is exact net zoveel werk als gewoon opnieuw downloaden. ;)

Het hele idee van TCP/IP is dat er een ontvangstbericht teruggaat, n.a.v. een verzonden packet.

Helaas .. als de server zelf geen resume ondersteunt houdt het vrij snel op.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 22:40:
Hoe zit dat met windows dan? Is het uitgesloten dat je je download kan resumen ? of staat er ergens niet nog een temp filetje opgeslagen?

Wat bedoel je nou precies? Windowsupdate?

Dat is in principe gewoon een website, en de servers van MS daar ondersteunen resume. En mits je internet cache lokaal groot genoeg is zal een gedeeltelijke download daar ook gecached staan, en dan kun je resumen van de windowsupdate server van waar je gebleven was.
Pagina: 1