kan een sicce nova in je pc kast?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
ik heb hier zo mijn vragen over, want een sicce nova is niet magnetish afgeschermd. nu zit hij in een kist onder me pc, die kist is nogal groot, dus wilde ik me pompje+res. in me kast en me raiator achter me computer.
maar mocht dit dus niet gaan vanwege de magneisme moet ik dus een kastje om me radiator maken met pompje erbij. reservoir doe ik dan wel in me kast, want dat ziet er gaaf uit.

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-02 09:15
Ik heb de nova (in reservoir) gewoon in de kast zitten. Daar heb ik nog geen problemen mee gehad eigenlijk.

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Ik had em zonder reservoir en nu in een reservoir. Dat hebben veel mensen hier op het forum, lijkt me geen probleem dus!

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

mocht ie storen ken je er altijd een blikken doos voor maken die je er omheen probeert te frutten. Staal houdt heel goed magnetisme tegen

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
ok, dan weet ik dat, aleen twijfel ik nu nog, maak namelijk een kastje, met blacklite ccfl, en een window daarin als reservoir ( dus dubbelwandig) door de neonmarker in het water doet de blacklite dan zijn werk. maar zal ik dan me pompje ook niet gewoon daarin doen, wel zo makkelijk dan. de kast word in ieder geval kleiner als nu, dus denk een 25hoog, 15 diep en 35 breed.

Verwijderd

Als je gezocht had, dan had je gevonden dan vele mensen de Nova gewoon in hun kast gebruiken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.