Toon posts:

Goedkoopste (online) compu store topic

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht zo, wij bende tweakers en andere beestjes, laat ons naast het sharen van technische kennis ook even de praktische (lees: Geldbeugel) kant delen.

Ik weet wel dat je de pricewatch hebt op onze goede oude vertrouwde stek maar ik mis toch de ervaring die jullie hebben in real life met bepaalde winkels zoals prijs, service, beschikbaarheid, garantie enz enz.

Om deze topic een goede start te geven zal ik hier al enkele url's doorgeven voor de belgische markt:

Forcom : één van de goedkoopste winkels die ik ken, behoorlijk goede service (ten minste als je de zaakvoerder te pakken krijgt), goede selectie ivm assortiment maar niet zo ruim als bijv. mpl
Xxpert : Eveneens een zeer goedkope winkel, minder ruim assortiment, en de beschikbaarheid van producten niet altijd even goed
MPL : Zeer snelle leveringen, wel iets duurder, maar hebben een zeer breed assortiment, opletten met kleine foutjes in levering (worden wel kostenloos rechtgezet)

Zo ik hoop hiermee een toffe topic te hebben gestart en dat jullie respons evenzeer constructief zal zijn

greetz (8>

Na§

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 11:02
Tja, je kent inderdaad dus de pricewatch wel, maar ken je ook de shopsurvey ?

Die is juist voor dat soort zaken bedoeld :)

Dit topic is gesloten.