*oef*, Pjortrik is weer terug Maar hebben jullie gezien dat we zonder hem toevallig wel even maar op 10 drugjes 1e zouden staan?! Juist, tijd om gas te geven dus! Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en hou ons @ the top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Mijlpalers gefeliciteerd, goed bezig
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Welkom terug Pjotrik. Was het gezellig buiten? 
aKra en A4, gefeliciteerd met de mooie palen en het verwijderen van Team_Switch uit de Top 15 is begonen
Jojootje, gefeliciteerd en misschien dat die ToeTers voor de gelegenheid ook even 1600 units kunnen flushen
aKra en A4, gefeliciteerd met de mooie palen en het verwijderen van Team_Switch uit de Top 15 is begonen
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
hahaha
Ik ben ook weer terug, na een hopeloze strijd met I'R Cow en seti ben ik weer terug bij D2OL
eens kijken hoe hoog ik hier kan komen
Ik ben ook weer terug, na een hopeloze strijd met I'R Cow en seti ben ik weer terug bij D2OL
Verwijderd
GaafVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 12:29:
hahaha
Verwijderd
eigenlijk wel schandalig dat je met 42 results al op plekkie 11 in de daily's staat !!!!
Kom op mensen dit moet harder !!
Kom op mensen dit moet harder !!
Let wel op wanneer je zoiets zegt dat er hier geen Mac gebruikers zitten hehVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 13:12:
[...]
GaafWe kunnen wel wat gebruiken om die lelijke Maccers van ons af te houden
Ok heb zelf geen Mac hoor (zie sign/ profile)
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verwijderd
wanneer kunnen we eigenlijk compentitie verwachten van andere teams aangezien we erg hard gaan vergeleken met de rest
Hopelijk gewoon niet, hoeven we ons hier nergens zorgen over te maken en kunnen we cpu power op andere projecten kwijt
DPC overal op #1 is het streven
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Verwijderd
Zijn er uberhaupt mensen binnen DPC die een Mac hebben? Ik zou graag even met die personen willen babbelen

Neej, even serieus, als er iemand is met D2OL op een Mac, zou die mij dan even kunne contacten op griz@teamcoldfusion.nl, ICQ 4877326 of MSN griz@teamcoldfusion.nl?
Neej, even serieus, als er iemand is met D2OL op een Mac, zou die mij dan even kunne contacten op griz@teamcoldfusion.nl, ICQ 4877326 of MSN griz@teamcoldfusion.nl?
Pagina: 1