Hier wat pic's van een casemod die ik heb uitgevoerd op een simpele ATX 300 W kast van fl. 100 bij NorroD computers...
Ik heb eerst wat gaten in het midden geboort om te beginnen met zagen, en heb gewoon de meest buitenste vorm uitgezaagd, ik heb het met een decoupeerzaag gedaan. Later was de verf er omheen heel lelijk geworden dus ik besloot om hem te schuren en zilver te spuiten. Toen heb ik er Acryl Glas in gezet met magneetstrips en om het mooi af te werken heb ik nu een rubberen randje om de rand heen waar het raampje zit. Ook had ik er al 2 blauwe 3mm led's in gedaan ipv. een rode en een groene. Ik vind de MOD wel goed gelukt en anders was het toch maar een case van fl. 100 ,-
De brakke pic's heb ik te danken aan een simpele Web Cam van geen merk...
Ook ga ik nog vandaag aan de bovenkant van de kast een rond gat maken met een diameter van 70 mm [ ik heb niet groter
] en daar vanaf de onderkant een 80 mm fan met lichtjes plaatsen.
Een nacht view

Een "in-de-computer" view

Een "open-kast-met-logitech-muis" view

Een "voorkant-met-ThermalTake Volcano 7+" view

Zijkant

Dit is de andere kant, zo zag de andere kant er ook uit...

Voor meer pic's/specs visit : http://www.anoe.nl/specs.html
Ik heb eerst wat gaten in het midden geboort om te beginnen met zagen, en heb gewoon de meest buitenste vorm uitgezaagd, ik heb het met een decoupeerzaag gedaan. Later was de verf er omheen heel lelijk geworden dus ik besloot om hem te schuren en zilver te spuiten. Toen heb ik er Acryl Glas in gezet met magneetstrips en om het mooi af te werken heb ik nu een rubberen randje om de rand heen waar het raampje zit. Ook had ik er al 2 blauwe 3mm led's in gedaan ipv. een rode en een groene. Ik vind de MOD wel goed gelukt en anders was het toch maar een case van fl. 100 ,-
De brakke pic's heb ik te danken aan een simpele Web Cam van geen merk...
Ook ga ik nog vandaag aan de bovenkant van de kast een rond gat maken met een diameter van 70 mm [ ik heb niet groter
Een nacht view

Een "in-de-computer" view

Een "open-kast-met-logitech-muis" view

Een "voorkant-met-ThermalTake Volcano 7+" view

Zijkant

Dit is de andere kant, zo zag de andere kant er ook uit...

Voor meer pic's/specs visit : http://www.anoe.nl/specs.html
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf