/dev/null
Een klasgenoot van me had dat probleem gister ook, hij heeft ook PI en is tot nu toe de enige die deze problemen heeft.
Ik vermoed sterk dat het probleem ligt bij de DNS server van PI waar cjb.net niet in de records voorkwam oid...
Ik vermoed sterk dat het probleem ligt bij de DNS server van PI waar cjb.net niet in de records voorkwam oid...
lol
als ik naar google.nl/com wil kom ik op msn search uit
/dev/null
en als je naar http://216.239.39.101 gaat doet ie het wel.vriesdude schreef op 18 oktober 2002 @ 08:59:
lol
Vis hier dan even een andere DNS uit zodat u weer lekker kan internetten:
Het GROTE -post hier je snelle DNS servers- topic
🌞🍃
Verwijderd
offtopic:
Gefeliciteerd beest van de data
Gefeliciteerd beest van de data
62.216.31.50
62.216.31.60
Als het aan de DNS servers van Planet zou liggen. Waarom vraag je niet aan iemand anders of die ook het probleem heeft. Weet je gelijk of het aan jezelf ligt.
ligt niet echt aan de dns server,
maar zal zo ff ander dnsje invoeren
maar zal zo ff ander dnsje invoeren
/dev/null
cjb.net gebruikt nogal goedkope transit providers en er zijn vaak veel hops nodig om m te bereiken. Als je TTL (time to live) te laag staat dan lukt het niet. Bij Win9x staat ie standaard nogal laag. Ik heb op op een Win9x computer al een keer gezien dat cjb.net alleen werkt als je de TTL iets omhoog zet.
volgens mij is planet nog al brak de laatste tijd. Zie regelmatig draadjes voorbij komen met sites die onbereikbaar zijn en hoge ping tijden. Wellicht dat jij daardoor ook die site niet kan bereiken.
Ik gebruikt ook de DNS server van Planet en moet zeggen dat de laatste dagen veel site niet te berijken zijn. En dit ligt idd aan de DNS servers.
Site die ik niet kon berijken zijn voornamelijk sites in Taiwan (.tw) en een aantal Amerikaanse sites.
Site die ik niet kon berijken zijn voornamelijk sites in Taiwan (.tw) en een aantal Amerikaanse sites.
Pagina: 1