Toon posts:

fsb niet hoger dan 113..

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn fsb wil dus niet hoger dan 113 op mijn msikt4 plank met mijn amd 2100+ !!
Ik heb een reep 512 333 ddr geheugen van Samsung, geforce2 ti,15 gig en 40 gig hdd, leadtek winfastxp tv-kaart,2 x 3com netwerkkaartjes,audigy player. Tevens geeft ie aan dat het een amd 15+ is.... mijn voeding is een antec 350 watt

Reboot als ik hem laat testen met fuzzylogic 4 als ik bij de fsb 113 kom... Zalman cooler en de proc wordt 39 graden.. :'(

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 11:41

Scighera

swim-bike-run

brak geheugen vermoed ik: probeer eens een ander DDR reepje te lenen (PC266 kan ook)

www.triathlete.nl

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
je moet ook de jumper omzetten naar 133FSB op het moederbord. niet via het bios...

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Topicstarter
Euhm dit gaat al vanaf de kt3 via het bios niet via een jumper...

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 08:02:
Euhm dit gaat al vanaf de kt3 via het bios niet via een jumper...
wat gebeurt er dan als je hem direct op 133mhz fsb zet, gaat er namelijk om dat je dividers goed staan, anders klok je hem over... inc je PCI en AGP snelheid

wat zijn je volledige specificaties, omdat de site plat ligt...

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Topicstarter
dan doet ie niks meer!! geeft alle 4 ledjes ook rood aan...(in het boekje betekent het dat de proc beschadigt is..)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Jouw openingspost gaat het niveau van GoT ver te beneden.. :/

Check eens Voor alle "M'n PC doet het niet" en "Ervaringen" topics! :)

Moraal: eerst de FAQ's en de stickies lezen eer je een topic opent. Zie de FAQ Forumgedrag voor nadere toelichting :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.