Regel omtrent gebanned worden

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 12:38
14 daags tempban
Wordt uitgedeeld aan mensen die een derde overtreding begaan, waarvoor een officiële waarschuwing (*) wordt gegeven. Een 14 daagse tempban wordt een keer gegeven, daarna volgt een permban.

permban
Wordt gegeven aan mensen die na een 7/14 daags tempban weer een overtreding begaan, hun derde OW voor hetzelfde krijgen of die gelijk extreme overtredingen begaan of . (Zwaar racisme bijvoorbeeld)
Als je sinds Sunday 20 February 2000 en bijna 8500 normale en goede posts gemaakt hebt, en 2 officiele waarschuwingen (wat erg weinig is in zo'n tijdsbestek), en daarna na een jaar nog 1 krijgt, word je dus 14 dagen gebanned.

Als je 3 jaar later nog een keer een waarschuwing krijgt word je permanent gebanned?

Hier klopt iets niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ja dat klopt precies. Als je dus gewoon zorgt dat je je goed gedraagt is er niks aan de hand.

want met
(wat erg weinig is in zo'n tijdsbestek)
ben ik het absoluut niet eens.
Na 2 jaar behoor je gewoon de regels te kennen en nooit meer een OW te krijgen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Ik vind er een heel verschil in zitten als een pubertje 3x achter mekaar idiote dingen zegt, en dan geband worden dan iemand die na 10.000 potst in 3 jaar tijd 3x een idioot ding gezegd heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn dan ook banrichtlijnen.

Als er eventueel sprake is van verzachtende omstandigheden, dan wordt dat heus wel meegenomen in een beoordeling.
Die banrichtlijnen zijn er vooral om van users af te komen die herhaaldelijk irritant bezig zijn. Of van users die waarschuwingen niet serieus nemen.

Maar het is natuurlijk ook weer niet zo dat iedereen één warezrequest per jaar mag posten natuurlijk. Ik denk overigens dat dit de meest voorkomende redenen om een vaste users te bannen zijn:
Trollen/Flamen/Onzin Posten/Problemen opzoeken/Niet willen zoeken

Er wordt bij een ban echt wel bekeken wat je nu allemaal wel en niet gedaan hebt, en anders krijg je bij een banmailtje altijd nog de opmerking dat je het kunt voorleggen bij de bemiddelaar.

Dus als je een mooi verhaaltje kunt tikken met argumenten waarom je unbanned zou moeten worden, dan is er echt wel een kans dat die ban opgeheven wordt.
Dat gebeurt volgens mij trouwens niet zo vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alsof je een OW krijgt als je iets idioots zegt :D
dan hadden een heleboel mensen hier al niet meer gezeten hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 03:36:
alsof je een OW krijgt als je iets idioots zegt :D
dan hadden een heleboel mensen hier al niet meer gezeten hoor ;)
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Deze kwestie is trouwens wel vaker aan de orde geweest. Hier kun je er nog het een en ander over lezen: Kan je van je OW's afkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 12:39

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, we zullen het wel met redelijkheid toepassen, maar zie ook die link van polaris, dit is allang besproken. Ga eventueel verder in dat topic :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.