Toon posts:

Kan geen bestanden via netwerk sturen

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen bestanden meer via het netwerk sturen naar andere pc's.. Gaat om pc met windows XP 2x en 1x win me... Als ik iets naar andere pc kopieer dan hang ie..... weet iemand hier oplossing voor? thx
virusscan gedaan service pack gedaan geen resultaat.. :'(

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:49

nIghtorius

Poef!

Dus de computers zien elkaar wel?? dump ff je netwerk settings hier...

[ Voor 0% gewijzigd door nIghtorius op 18-10-2002 01:05 . Reden: typo's ]

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Computers zien elkaar wel en dergelijke? Bij het kopiëren van welke PC naar welke PC gaat het precies fout? Hangt er een hub tussen o.i.d.? Meer info is altijd fijn :).

• lavagiant
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-06 07:51

lavagiant

...

Wat vaak een probleem is dat windhoos niet leuk vind is als je op de ene pc een venster open hebt staan met de inhoud van een map (bijv. "c:/"). Als je op de andere pc dan ook op de "c:/" zit van die remote pc en je probeert hier iets heen te sturen dan blijft windoows hangen. Geen flauw idee of dit bij jou speelt. Maar sluit op de pc waar je iets heen wilt kopieren maar eens alle vensters (ook verkenner), grote kans dat het dan wel weer werkt...

[ Voor 0% gewijzigd door lavagiant op 18-10-2002 12:20 . Reden: "c:/" werd weergegeven als c:/ en dat geeft een smilie ]

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:00
lavagiant schreef op 18 oktober 2002 @ 12:19:
Wat vaak een probleem is dat windhoos niet leuk vind is als je op de ene pc een venster open hebt staan met de inhoud van een map (bijv. "c:/"). Als je op de andere pc dan ook op de "c:/" zit van die remote pc en je probeert hier iets heen te sturen dan blijft windoows hangen. Geen flauw idee of dit bij jou speelt. Maar sluit op de pc waar je iets heen wilt kopieren maar eens alle vensters (ook verkenner), grote kans dat het dan wel weer werkt...
Ik denk dat jij de enige bent met dit probleem ... Over welke windows versie heb jij het eigenlijk ?

-

Verwijderd

Topicstarter
Ja pc's zien elkaar wel ja... Ik heb internet sharing aangezet ze hebben ook internet dus... maar opeens kan ik geen bestanden meer sturen naar die andere pc's .. andersom ook niet :? ik heb er een hubje aan hangen... vroeger deed ie het wel gewoon... ik heb gewoon standaard netwerk settings... ip addres en subnetmask ...

• lavagiant
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-06 07:51

lavagiant

...

Juicy schreef op 18 oktober 2002 @ 12:23:
[...]

Ik denk dat jij de enige bent met dit probleem ... Over welke windows versie heb jij het eigenlijk ?
Ik heb het over 2 xp systemen en vind het een raar probleem. Heb er verder geen moeite mee dus verder hoef niemand erop in te gaan (tenzij je een oplossing hebt)

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:03

Galois

1811 - 1832

Firewall aan die dit belet?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Gebeurt het alleen bij grote bestanden of voortdurend? Zou iets kunnen zijn met de hardware (kaarten, kabels, hub) dat zich alleen bij wat grotere hoeveelheden data openbaart.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen firewall draaien...

Ja ik weet niet volgens mij doet internet het ook traag bij die andere 2 pc's... heel vreemd downloaden gaat ook traaaag!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij heb ik probleem al gevonden.... Ik heb nu 2 pc's rechtstreeks met elkaar verbonden dus zonder hub nu doen ze het perfect... Dus zal wel aan die hub liggen of die kabels zijn rot.... Iemand nog tips?

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:37

B4tman_DH

To the Bat.....

ene wil full duplex en de ander niet ?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:33

Predator

Suffers from split brain

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs