Toon posts:

Regio vrije DVD speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet uit eigen ervaring of zijn DVD speler in zijn computer regio vrij is.

Verwijderd

Hitachi DVD rom,

GD-2500

Regiovrij Ik kan amerikaanse en europese dvd's afspelen.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Pioneer 104, na een firmware update regioloos.

[Hmmmm, foutje, ipv Pioneer Plextor geschreven :)]

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:34
LG 8080 B (ik weet dat dit ook een bestaand typenummer is voor een brander..... ;) )
is volledig regio-vrij ;)
ik heb een util waarmee ik de regio detectie vor die windows-sessie uit kan zetten en eventueel de teller weer kan resetten.
voor meer info http://www.firmware.com.bi/

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 22:52 schreef Acolyte57 het volgende:
Pioneer 104, na een firmware update regioloos.[/quote]Psies, gewoon regiovrij maken. Werkt perfect :9

Verwijderd

Hallo allemaal,

Dit topic was al een par jaar oud, dus aan de informatie die hier in staat heb ik niet zo veel meer...

Is er hier iemand die weet welke regio vrije pc DVD-spelers er op het moment op de markt zijn? En uiteraard of deze dan ook kwalitatief goed is.

Bedankt.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:59

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move [forum=6] >> [forum=21]

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 22:28 schreef irenicuz het volgende:
Hallo allemaal,

Dit topic was al een par jaar oud, dus aan de informatie die hier in staat heb ik niet zo veel meer...

Is er hier iemand die weet welke regio vrije pc DVD-spelers er op het moment op de markt zijn? En uiteraard of deze dan ook kwalitatief goed is.

Bedankt.
dat maakt tog op zich niet uit, gewoon regio vrij maken :D

Verwijderd

alle pc dvd spelers zijn toch in een hand omdraai regio vrij?? of niet

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 01:40
Op woensdag 23 januari 2002 23:17 schreef narfpower het volgende:
Sure, de echte tweaker herprogrammeert gewoon zelf z'n DVDROM. >:) Nee, je moet altijd maar afwachten of er een patch voor wordt gemaakt. Bij nieuwe DVDROM drives kan het lang duren en soms komt er nooit een patch.

Ik adviseer eerst op http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/ te kijken of de drive die je wilt hebben te patchen is. Zo niet, kun je beter wachten of een andere nemen. Heb zelf trouwens onlangs een Toshiba SD-M1612 gekocht en gepatched.. werkt perfect en is ook een hele goede DVDdrive IMO.

_██_
(ಠ_ృ)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

(jarig!)
Op woensdag 23 januari 2002 23:17 schreef narfpower het volgende:
Nope, zit hier met een region locked DVD speler van NEC (DV5700A) perfect ding, maar niet van R1 af te krijgen.

Mijn Creative is daarentegen wel regiovrij.

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 16:59 schreef terw_dan het volgende:

[..]

Nope, zit hier met een region locked DVD speler van NEC (DV5700A) perfect ding, maar niet van R1 af te krijgen.

Mijn Creative is daarentegen wel regiovrij.
staat volgens mij al een aantal patches voor deze dvd speler hoor op de fimware pagina :)

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 14:44 schreef Atomsk het volgende:

[..]

Ik adviseer eerst op http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/ te kijken of de drive die je wilt hebben te patchen is. Zo niet, kun je beter wachten of een andere nemen. Heb zelf trouwens onlangs een Toshiba SD-M1612 gekocht en gepatched.. werkt perfect en is ook een hele goede DVDdrive IMO.
Bedankt, ik zal er kijken...
Pagina: 1