Toon posts:

Wie verdient meer?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie verdient of hoort meer te verdienen? De (web)designers of de programmeurs?
In werkelijkheid is het zo dat programmeurs (met een afgeronde studie informatica of heel veel ervaring) veel meer verdienen dan (web)designers...
Waarom is dit zo? Of is de situatie volgens jullie ietsje anders?

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:52
programmeurs zijn slimmer!

euhww...

wat mij betreft mogen ze allebei evenveel verdienen naar gelang ervaring/kunnen

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Mensen die hier willen reageren denken jullie aan de policy mbt replies in slechte topics. OW's zijn helemaal voor jullie zelf :D

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik denk: Webdesignen leer je vooral door vaak te doen, ervaring dus. Programmeren moet je leren :)

* Sport_Life kan het allebei een klein beetje :Y)

WG >> SG :?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Verwijderd

Topicstarter
Eskimootje schreef op 17 oktober 2002 @ 23:49:
Mensen die hier willen reageren denken jullie aan de policy mbt replies in slechte topics. OW's zijn helemaal voor jullie zelf :D
Waarom is dit een slechte topic? Dit gaat toch ons allemaal aan neem ik aan? Nou ja.
Bestaat hier misschien een forum waar ik "deze soort" topics kan openen? Nee? Dacht het ook niet.

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Probeer je een race te maken van de wie de meeste controvesiële topics heeft ofzo? Je vorige is ook al gesloten.

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-08 15:35

xos

hardleers of niet?
Wie is slimmer?

Verwijderd

who gives a shit! je moet doen wat je goed kan, als je rond kan komen van je loon HOE - fucking - RA!

/me Shadow3333 gaat slapen, NY here we come ;)

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

omdat het flame-gevoelig is.

"verdienen" is relatief. "krijgen" is al wat absoluter. so what, dan krijg je als programmeur meer. waarom niet? waar je gebruik van maakt is niet 1-2-3 geleerd. luizig design word geaccepteerd, luizig programmeren al wat minder, denk ik. als je online shop down is omdat de code gewoon brak is zit je met een probleem. als je online shop lelijk is, maar de code goed functioneert, is het probleem al heel wat kleiner.

teveel zooi, te weinig tijd

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:48

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

hmm, regelmatig rond de weekenden foute topics openen: lll0lll, I presume?
we verdienen hier toch echt beter dan lastig gevallen te worden met jouw regelmatig getr0lll...

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

ik denk dat webdesigners gelukkiger zijn dat programmeurs :)

je zou maar 8 uur per dag, 5 dagen per week in een muf kantoortje code moeten inrammen...

nee dan ga ik persoonlijk voor het meer creatieve vak webdesigner en verdien een paar honderd euro per maand minder :Y)

(als ik moest kiezen dan...)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
RM-rf schreef op 17 oktober 2002 @ 23:55:
hmm, regelmatig rond de weekenden foute topics openen: lll0lll, I presume?
we verdienen hier toch echt beter dan lastig gevallen te worden met jouw regelmatig getr0lll...
Ik weet echt niet wat je bedoelt maar in ieder geval is dit geen troll of zo. Dit is gewoon bloedserieus en als je eens hebt meegemaakt hoe de webbedrijven functioneren en hoe de onderlinge verhoudingen van werknemers (designers, programmeurs, proj. managers etc.) zijn dan zou je anders reageren. Maar goed, ik heb over de algehele "gedachtewereld" van de designer. Die denkt dat hij/zij ook genoeg doet om genoeg te verdienen. Of misschien denkt de designer: "Goh ik doe bijna niks maar ik krijg toch zoveel!". In het kort is dit eigenlijk een discussie over -in dit geval- onderlinge verhoudingen van designers en programmeurs en of ze al dan niet verdienen wat ze verdienen... Comprendre?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 00:00:
[...]

Ik weet echt niet wat je bedoelt maar in ieder geval is dit geen troll of zo. Dit is gewoon bloedserieus en als je eens hebt meegemaakt hoe de webbedrijven functioneren en hoe de onderlinge verhoudingen van werknemers (designers, programmeurs, proj. managers etc.) zijn dan zou je anders reageren. Maar goed, ik heb over de algehele "gedachtewereld" van de designer. Die denkt dat hij/zij ook genoeg doet om genoeg te verdienen. Of misschien denkt de designer: "Goh ik doe bijna niks maar ik krijg toch zoveel!". In het kort is dit eigenlijk een discussie over -in dit geval- onderlinge verhoudingen van designers en programmeurs en of ze al dan niet verdienen wat ze verdienen... Comprendre?
zoek dan een tussenweg en ga multimedia designer worden (zowel programmeren als ontwerpen)

* Mooody maakt ff reclame O-)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Yoozer
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

ja, je zit dan op een muf kantoortje lekker met photoshop te spelen :|. vergeet die 23" cinema displays met een dikke G4 maar :).

teveel zooi, te weinig tijd

• Willem
  • Laatst online: 09:30
Ehm niet echt boeiend voor W&G :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.