Oke, ik zit met een maf probleem. Ik heb een main movie die eigenlijk alleen dienst doet als preloader. Deze main movie is als volgt opgebouwt:
frame 1: version check
- versie < 6: gotoAndPlay(5)
- versie >= 6: gotoAndPlay(10)
Ipv. 5 en 10 gebruik ik labels, maar er wordt wel naar die frames gesprongen.
Punt is: de eerste keer dat de flash start (en deze dus nog niet in de browser cache staat) dan strandt de player ergens in frame 4 of 9 (in versie 6 van de player, welteverstaan). Op een refresh van de browser, springt deze wel naar frame 10 waar de preloader start. MAAR: alleen in Netscape en Mozilla. Internet Explorer blijft stug steken in frame 9 en beging nog niet eens aan de preloader...
Ik heb eigenlijk geen idee hoe dit komt. Kan me voorstellen dat het heeft te maken met het laden van de main movie zelf ofzo, maar het ding is maar 10k...
Wat moet ik hier nou mee?
frame 1: version check
- versie < 6: gotoAndPlay(5)
- versie >= 6: gotoAndPlay(10)
Ipv. 5 en 10 gebruik ik labels, maar er wordt wel naar die frames gesprongen.
Punt is: de eerste keer dat de flash start (en deze dus nog niet in de browser cache staat) dan strandt de player ergens in frame 4 of 9 (in versie 6 van de player, welteverstaan). Op een refresh van de browser, springt deze wel naar frame 10 waar de preloader start. MAAR: alleen in Netscape en Mozilla. Internet Explorer blijft stug steken in frame 9 en beging nog niet eens aan de preloader...
Ik heb eigenlijk geen idee hoe dit komt. Kan me voorstellen dat het heeft te maken met het laden van de main movie zelf ofzo, maar het ding is maar 10k...
Wat moet ik hier nou mee?
[ specs ] [ Tweaker gallery ]