Weet niet goed in welk topic dit moet, want het is misschien een Power Supply probleem, misschien een HDD probleem ik weet het niet 
Het geval:
UT2003 en UT waren goed speelbaar op mijn vorige PC, nu heb ik wat dingen geupgrade (MSI KT4 en XP 2000+ en DDR nu)...
Ik heb nu 256 MB DDR333Mhz ipv 512 MB SDRAM, eig enige verslechtering dat ik minder RAM heb.
FPS is constant eigenlijk prima, veel beter dan met vorige onderdelen. 3DMarkscore is ook goed, nu tegen de 11.000 terwijl ik eerst 9.000 had. Dus daar ligt het niet aan.
Nu heb ik bij UT2003 en UT (en maybe andere spelen niet geprobeerd) ontzettende schokkers/hakkelingen op het begin. alsof ie tijdens het spelen alles nog ff gaat laden. En tijdens het spelen moet ie soms ook dingen laden lijkt het. Vooral als ik voor het eerst iemand doodschiet (geluidje laden?) of voor het eerst een grote ruimte binnenloop gaat ie raar doen, fps in beeld blijft ok maar IS het niet
HDD's zijn geformat dus dat is het niet, net schone Windows XP
Iemand enige tips?
Uitgebreide specs:
-MSI KT4 (KT400 chipset)
-256 MB DDR333 (CAS 2.5)
-120 GB Maxtors (1x40 + 1x80) - 7200 rpm - ata133
-300 W voeding (te laag???)
-Geforce 4 Ti4400
-iiyama 17"
Niks overgeklokt.
Het geval:
UT2003 en UT waren goed speelbaar op mijn vorige PC, nu heb ik wat dingen geupgrade (MSI KT4 en XP 2000+ en DDR nu)...
Ik heb nu 256 MB DDR333Mhz ipv 512 MB SDRAM, eig enige verslechtering dat ik minder RAM heb.
FPS is constant eigenlijk prima, veel beter dan met vorige onderdelen. 3DMarkscore is ook goed, nu tegen de 11.000 terwijl ik eerst 9.000 had. Dus daar ligt het niet aan.
Nu heb ik bij UT2003 en UT (en maybe andere spelen niet geprobeerd) ontzettende schokkers/hakkelingen op het begin. alsof ie tijdens het spelen alles nog ff gaat laden. En tijdens het spelen moet ie soms ook dingen laden lijkt het. Vooral als ik voor het eerst iemand doodschiet (geluidje laden?) of voor het eerst een grote ruimte binnenloop gaat ie raar doen, fps in beeld blijft ok maar IS het niet
HDD's zijn geformat dus dat is het niet, net schone Windows XP
Iemand enige tips?
Uitgebreide specs:
-MSI KT4 (KT400 chipset)
-256 MB DDR333 (CAS 2.5)
-120 GB Maxtors (1x40 + 1x80) - 7200 rpm - ata133
-300 W voeding (te laag???)
-Geforce 4 Ti4400
-iiyama 17"
Niks overgeklokt.
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)