Weet iemand ook hoe en waar je een "LOADING METER" kunt vinden voor op je pagina. Zo'n leuk schuifmetertje die aangeeft op hoeveel procent je pagina volledig geladen is?
Alvast bedankt..
Alvast bedankt..
Verwijderd
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Kweenie hoor maar daar is de FAQ voor bedoeld, en de modjes heb ik al geschoptVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 23:29:
ja sorry hoor, ik kom hier een keer binnenwandelen, 1x in het jaar met een vraagje en ik ga niet een hele Faq doorwandelen....antwoordt dan gewoon niet, of laat de moderator maar actie ondernemen als het jullie allemaal zo stoort..
pfff
Topic is gemeld in SM, [rml][ wg]blaat[/rml] en Via IRCEskimootje schreef op 17 oktober 2002 @ 23:34:
[...]
Kweenie hoor maar daar is de FAQ voor bedoeld, en de modjes heb ik al geschoptals je je niet aan de regels WIL houden moet je niet vreemd opkijken als men zo reageert.
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Dit topic is gesloten.
![]()