Toon posts:

nascar thunder 2003

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze link voor meer info en screenshots.

http://www.ea.com/e3/easports/nascar2003.jsp

Heeft iemand dit spel al?

Ik wil wel wat ervaringen horen voor ik het koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja hangt er een beetje van af of je er van houdt hm?

als je van nascar houdt, dan moet je het zeker weten doen

wat kan ik er nog meer over zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:24
SPV -> SGD

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit er op te wachten maar wil em voor de xbox hebben.
dus als je me kan vertellen waar ik em kan vinden haal ik em meteen
maar volgens mij is ie nog neit uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:33
Ik heb hem waarschijnlijk van het weekend. Zal dan eens even kijken of het wat is. Schijnt wel leuk te zijn (idd als je er van houdt). Volgens mij zat er ook iets van een carriere mode in. Dat maakt het altijd iets aantrekkelijker.

Ook hebben ze een groot probleem uit de vorige versie opgelost. Die had te maken met erg lage fps, wat nu opgelost schijnt te zijn.

Als ik het spel heb zal ik wel mijn bevindingen hier neer zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik hoef hem niet, want ik weet bijna zeker dat hij niet beter is dan Nascar Racing 2002.. maar het schijnt dat de tracks vrij makkelijk zijn te converten naar F1-2002, das mooi met het oog op aankomende CART en IRL mods :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kNarf schreef op 17 oktober 2002 @ 23:56:
Ik hoef hem niet, want ik weet bijna zeker dat hij niet beter is dan Nascar Racing 2002.. maar het schijnt dat de tracks vrij makkelijk zijn te converten naar F1-2002, das mooi met het oog op aankomende CART en IRL mods :9
Das dus grote onzin dan zou ik maar es reviews gaan lezen het schijnt een totale verandering te zijn. Maar ja sommige mensen dragen nou eenmaal oogkappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
Hm, als het standaard Nascar is lijkt het me niet leuk, das alleen maar rondjes rijden.

(Ik vind t wel leuk om te zien/ horen in het echt trouwens :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is totaal anders ze hebben er grotendeel de roadcircuits ingedaan en een paar ovals.
Ook hebben ze historishe races er ingedaan en zoals eerder vermeld een carreer mode en die lijkt mij errug interesant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 00:05:
Het is totaal anders ze hebben er grotendeel de roadcircuits ingedaan en een paar ovals.
Ook hebben ze historishe races er ingedaan en zoals eerder vermeld een carreer mode en die lijkt mij errug interesant
Grotendeels roadcircuits in een game stoppen die over een klasse gaat die voor 90% op ovals rijdt? In het Nascar kampioenschap rijden ze geloof ik op 2 niet-oval circuits 8)7

En als je Nascar Racing 2002 (van Papyrus) hebt gespeeld weet je dat het realisme in die sim bijna niet te overtreffen is, en met het oog op vorige pogingen van EA lijkt de kans me nu ook niet zo groot, 'maar ja sommige mensen dragen nou eenmaal oogkappen'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 23:16

Fuelke

Forza Ferrari

kNarf schreef op 18 oktober 2002 @ 00:16:
Grotendeels roadcircuits in een game stoppen die over een klasse gaat die voor 90% op ovals rijdt? In het Nascar kampioenschap rijden ze geloof ik op 2 niet-oval circuits 8)7

En als je Nascar Racing 2002 (van Papyrus) hebt gespeeld weet je dat het realisme in die sim bijna niet te overtreffen is, en met het oog op vorige pogingen van EA lijkt de kans me nu ook niet zo groot, 'maar ja sommige mensen dragen nou eenmaal oogkappen'...
Precies, 2 road tracks in NASCAR series, nl. Watkins Glen & Sears Point. EA zal er wel weer een boel fantasytracks inhebben, realisme zal wel op de EA manier zijn, alhoewel ik wel ff ga kijken of er een demo te vinden is. Maar kopen nee hoor, ik blijf wel bij NASCAR Racing 2002 Season en ik wacht op de 2003-versie van Papyrus.

offtopic:
BTW, die F12001 - 2002 mods zijn die gratis te downen, en waar heb de meeste kans om de mods te vinden

[ Voor 0% gewijzigd door Fuelke op 18-10-2002 10:28 . Reden: offtopic ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ze hebben circuits uit de irl gehaald.
Tenminste dat stond in de review van gamespot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
kNarf schreef op 18 oktober 2002 @ 00:16:
[...]

Fuelke schreef op 18 oktober 2002 @ 10:27:
[...]

Precies, 2 road tracks in NASCAR series, nl. Watkins Glen & Sears Point. EA zal er wel weer een boel fantasytracks inhebben, realisme zal wel op de EA manier zijn, alhoewel ik wel ff ga kijken of er een demo te vinden is. Maar kopen nee hoor, ik blijf wel bij NASCAR Racing 2002 Season en ik wacht op de 2003-versie van Papyrus.

offtopic:
BTW, die F12001 - 2002 mods zijn die gratis te downen, en waar heb de meeste kans om de mods te vinden
Ik kan niet meer zeggen dan _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

NASCAR Racing 2002 Season (papyrus) is echt zo realistisch. Het is gewoon ook zo lekker om te rijden. Ben echt verkocht op dat spel O+

En nog iets. Vaak zijn de races op een oval veel spannender dan op een road circuit. (IRL en in de sim)

Maar ik wil deze wel eens proberen zonder het meteen af te kraken. Als er een demo is zou het mooi zijn. Anders moet ik weer de iso downloaden en daar heb ik niet zoveel zin in :(

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 10:30:
nee ze hebben circuits uit de irl gehaald.
Tenminste dat stond in de review van gamespot
In de IRL rijden ze al helemaal alleen op ovals ;)
Je zult wel CART bedoelen, aangezien ik volgens mij ook een Nascar Thunder 2003 screenshot van Laguna Seca heb gezien.. (waar ze in CART ook op rijden)
Maar alleen al het feit dat ze tracks in de game stoppen waar in het echt niet op gereden wordt zegt wat mij betreft al genoeg over het realisme..
(Nascar=ovalracing, stop er dan ook geen gewone circuits in)
offtopic:
www.geocities.com/knarf128 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb hem op PS2 en vind hem zwaar tegenvallen! Zelfs als je opties zet dat de cpu ook van zijn eigen zou crashen, crasht hij niet. Carreer mode heeft ongewoon veel opties wat wel veel bijbrengt :) , maar zelfs in rookie is het bijna onmogelijk te winnen integenstelling tot een seison wat wel goed te winnen valt. Als ge er echt voor zijt roelt de game wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand nog wat screenshots?

Ik zal er toch wel graag een paar zien.
Meestal ziet het er bij ea nl wel erg goed uit.

Ok de gameplay is soms wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online
Ik heb het ff gespeeld. Meteen de bevestiging gekregen dat ovalracen niets voor mij is :+
Verder zag het er niet bijzonder uit, tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ik heb hem ook ff gedownload, eigenlijk alleen om de tracks in F1-2002 te gebruiken, maar heb hem ook ff kort gespeeld. Mijn vermoeden werd dus bevestigd: het komt niet in de buurt van Nascar Racing 2002. Qua graphics niet, qua realisme al helemaal niet. Ik heb trouwens alleen maar de echte tracks kunnen ontdekken (dus 2 road courses, voor de rest ovals)
Maar op zich is het niet eens zo'n slecht spel, het is alleen jammer voor EA dat Nascar Racing 2002 zo ontzettend goed is :P
Zo ziet bijna iedereen F1-2002 (incl. mezelf) als de beste f1-racer van het moment, maar als Papyrus een F1-sim had gehad dan stelde dat F1-2002 ook helemaal niks voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 23:16

Fuelke

Forza Ferrari

kNarf schreef op 19 oktober 2002 @ 20:05:
..., maar als Papyrus een F1-sim had gehad dan stelde dat F1-2002 ook helemaal niks voor :+
Ik weet nog wel een paar racegames die Papyrus zou mogen maken :D

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 15:16
heb em een paar dagen geleden ff gedownload...gespeeld...(zo'n 5 min)
en nu staat ie er nog op....binnekort es ff deleten

maar wat een boutspel...

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Pagina: 1