Hallo, Ik hb ff in de faq gelezen.. maar weet niet zeker of het nou mag of niet.. zo nee.. no hard feelings 
Ik heb al een tijdje naar een philips pronto zitten kijken.. Maar als je ziet zijn die dingen stervens duur terwijl het alleen maar een AB is dus.
Wat ik nou wil is een PDA kopen:
- .. 2e hands waarschijnlijk... (de meeste HP jornada's 56x worden aangeboden voor een leuke prijs..)
- ik zoek een PDA tot maximaal 200 euro
Wat moet ie kunnen :
Hij moet ene kleurenbeeldscherm hebben
Hij moet gaan doen alsof die een afstandsbediening is.
Wat mijn vraag nou is. Hoe kan ik / welke software kan er op welke pda zodat ie als leuke afstandsbediening fungeert
wat de sotfware moet doen.. = universele overzichtelijke AB die skins kan gebruiken. Hij meot ook screensavers hebben.
graag advies, danku!
Ik heb al een tijdje naar een philips pronto zitten kijken.. Maar als je ziet zijn die dingen stervens duur terwijl het alleen maar een AB is dus.
Wat ik nou wil is een PDA kopen:
- .. 2e hands waarschijnlijk... (de meeste HP jornada's 56x worden aangeboden voor een leuke prijs..)
- ik zoek een PDA tot maximaal 200 euro
Wat moet ie kunnen :
Hij moet ene kleurenbeeldscherm hebben
Hij moet gaan doen alsof die een afstandsbediening is.
Wat mijn vraag nou is. Hoe kan ik / welke software kan er op welke pda zodat ie als leuke afstandsbediening fungeert
wat de sotfware moet doen.. = universele overzichtelijke AB die skins kan gebruiken. Hij meot ook screensavers hebben.
graag advies, danku!
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy