Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
Hallo, Ik hb ff in de faq gelezen.. maar weet niet zeker of het nou mag of niet.. zo nee.. no hard feelings :Y)

Ik heb al een tijdje naar een philips pronto zitten kijken.. Maar als je ziet zijn die dingen stervens duur terwijl het alleen maar een AB is dus.

Wat ik nou wil is een PDA kopen:
- .. 2e hands waarschijnlijk... (de meeste HP jornada's 56x worden aangeboden voor een leuke prijs..)
- ik zoek een PDA tot maximaal 200 euro

Wat moet ie kunnen :
Hij moet ene kleurenbeeldscherm hebben
Hij moet gaan doen alsof die een afstandsbediening is. :)

Wat mijn vraag nou is. Hoe kan ik / welke software kan er op welke pda zodat ie als leuke afstandsbediening fungeert

wat de sotfware moet doen.. = universele overzichtelijke AB die skins kan gebruiken. Hij meot ook screensavers hebben.

graag advies, danku! :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
ik heb nu al wat geboden op een HP jornada 545 .. zag er leuk uit
een palm m505 met kleuren display zonder adapter (kan ik wel via werk krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:49

DarkSide

theres no place like ::1

Er is wel software voor om j PDA om te toveren tot een remote.
Mijn Sony kan dat ook. Zit er standaard bij. Werkt erg handig.
Zoek even met google of zo.
Of bij palmgear voor palm os bases pda's.
Die M505 is een leuk apparaat. Alleen is het beeld niet erg om over naar huis te spreken.
Houd daar rekening mee. Bekijk hem eerst. De M515 is zijn opvolger en is een veel beter.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
ik ken ze allebebei wel.. ik verkoop ze namelijk ook, maar nieuw vind ik ze te duur :Y)
Eens kijken hoe het met die HP zit.. die werkt op CE, denk dat et daar makkelijker is om dat spul op te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TUX2K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-05 15:42
Ik heb hier mee ervaaring en met een windows ce pda wordt het wat moeilijker.
Over het al gemeen werkt het wel maar de ir poort is (van mijn xda en ook van een compaq ipaq) wat zwakker dan die van een palm ( heb nammelijk ook en palm IIIC).

Op mijn plam IIIc draaide ik omniremote dit werkt erg goed en was makkelijk in gebruik, en dit kan ik je zeker aan raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 20:54
Mijn NR70V van Sony is prima als afstandbediening te gebruiken, maar volgens mij hebben andere (niet-Sonys) een veel kleiner bereik van de IR-poort...

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
ah :) das wel fijn om te weten..
en van de HP jornada's?
er is toch altijd iets van een palmOS te installeren?

ik ga ook nog eens op zoek naar een palm IIIc dan :) een sony word nog wat te duur aangeboden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53142

Mijn ipaq is als afstandsbediening te gebruiken, maar je moet wel in de televisie gaan zitten ;-( Geen optie dus. De nieuwe generatie ipaq's (5000 serie) ondersteunen wel volwaardig ir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64010

misschien kan je nog het beste op zoek gaan naar een tweedehands palm 3c. Kijk 'ns in de forums van http://www.palmclub.nl Of denk aan een Sony-model. Er zijn btw ook 'IR-blasters' voor Palms. Je zou zelfs een kleuren Handspring Visor kunnen aanschaffen. Zie ook: http://www.pacificneotek.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
http://213.196.43.35/yabb...ion=display;threadid=3595

Mijn palm Vx moet ik echt op een meter of minder afstand van de tv houden om die te bedienen. Er zijn echter ook ir-dingen voor de palm te koop die voor een normaal gebruik als remote zorgen.

Zie: http://www.pacificneotek.com/omnihw.htm , maar ik heb ook ergens een andere gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
ik zal eventueel nog kunnen kijken naar een sony clie maar dan issie wel monochroom voor 219 euro :{
hij is dan wel nieuw uiteraard :Y) ik ga eens even opzoek.. tnx ovor de reacties alvast :)

een palm m130 voor 200 euro :Y)
even kijken of ik die kan krjgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54260

ik haal met mijn ouwe pallmpje IIIx met gemak 5 meter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-05 19:38

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Ik zoek nog remotesoftware voor m'n Ipaq 3850, maar ik vind alleen maar brakke shareware. Weet iemand een goed programma te vinden dat tevens freeware is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emielio|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-08-2018

Emielio|IA

Shit On My Interface

Heb zelf sinds kort de Palm M130... echt top apparaatje !!! Lekker klein, superveel software en duidelijk leesbaar kleurenscherm :) Je kunt 'm ook als AB gebruiken met het programma OmniRemote. Houdt er wel rekening mee dat de interne IR van de Palm niet zo sterk is. Maar hier heeft OmniRemote een externe oplossing.
Dit hele verhaal komt echter ver boven de 200 euro >:) Maar je hebt er een prima PDA voor :9~

Of All The Things I've Lost In Life, I Miss My Mind The Most...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23519

Anoniem: 53142 schreef op 18 oktober 2002 @ 11:38:
Mijn ipaq is als afstandsbediening te gebruiken, maar je moet wel in de televisie gaan zitten ;-( Geen optie dus. De nieuwe generatie ipaq's (5000 serie) ondersteunen wel volwaardig ir.
Mijn 3970 heeft een STANDAARD ingebouwd remote control programma waar echt alle merken in staan. De 39xx series hebben een supersterke IR poort waardoor je gewoon lekker op de bank kan blijven en je apparatuur kan besturen.

Kijk hier: http://www.pocketpc-club.nl/reviews.php?action=1&id=107

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

is er ook een remote progje voor een mips processor ? ik krijg alleen maar programma's van andere procs :(

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
ik heb buiten de m130 een andere gevoden

m505 voor 200 euro.. zonder doos en alles dan wel..maar dat boeit me niet.. de craddle en de pal zitten erbij..
de 505 is wel een ouder model.. maar op de site van omniremote is dit buiten de sony een van de gene met het meest bereik. . :)
way to go :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
hmz.. geen audio output :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
ik heb de 505 aangeschaft.. 200 euro.. nette prijs toch? :Y)
nu nog ff binnenkrijgen :) (ff regelen nog)

tnx voor alle replies :Y) O+

Pagina: 1