Screamtracker downloaden?

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb een hele tijd geleden ooit wel es muziek gemaakt met het programma Screamtracker. Nu ben ik opzoek naar dit programma maar ik kan het nergens vinden :( Weet iemand waar ik deze kan downloaden (als het legaal is tenminste, dacht het wel)?

Kom nu niet aan met MadTracker ofzo want die heb ik al alleen snap ik uhm niet zo goed ;) Aangezien ik van Screamtracker nog wel ongeveer weet hoet het werkt wilde ik liever daarmee beginnen :)

Tenzij iemand me er van kan overtuigen dat een ander programma beter is, maar ik luister alleen maar als je me ook stap voor stap vertelt hoe het moet :P

Owja, nog ff een vraagje :) Weet er iemand waar ik veel samples kan downloaden? Liefst gewoon bij elkaar in een zip-file als het kan :) Vroeger had ik heel veel maar ja, daar heb je nu niets meer aan :)

• Magic
  • Niet online
google? eerste hit met parameter "screamtracker"
http://www.united-tracker...oftware/screamtracker.htm

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• urf
  • Niet online
En die doet het dus niet :+

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Download impulse tracker, ziet er hetzelfde uit als screamtracker, en werkt ook precies hetzelfde (zelfde shortcuts etc).

• urf
  • Niet online
Nikel schreef op 17 oktober 2002 @ 22:10:
Download impulse tracker, ziet er hetzelfde uit als screamtracker, en werkt ook precies hetzelfde (zelfde shortcuts etc).
Ik ga ff opzoek. iig alvast bedankt :)

enne, weet je ook nog sites met samples...... (liefst in zip-file ofzo ;) )

• urf
  • Niet online
impulse tracker doet het hier niet (v2.14). Ik krijg de melding 'insufficient memmory' :?

Die melding krijg ik overigens pas in het programma. Ik kan het wel gewoon opstarten. Het ziet er sowieso niet uit :) Heel anders dan zoals het eruit zou moeten zien :(

(kan ook zijn dat het er anders uit ziet dan ik d8, de interface is wel hetzelfde (voor zover ik kan zien) maar het ziet er alleen van minder mooi uit en het werkt niet :( )

• urf
  • Niet online
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Mag ik vragen hoe je ze gevonden hebt? Ik kon met google nl niets vinden.....

• Magic
  • Niet online
urf schreef op 17 oktober 2002 @ 22:22:
[...]

zoeken op google naar scrmt321.zip :+

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
urf schreef op 17 oktober 2002 @ 22:22:
[...]

Met Google. "screamtracker 3.21 download"

Je komt dan op de 2e zoekpagina (waar de meeste mensen al niet eens komen door een gebrek aan geduld), nadat je erachter bent gekomen dat er op de 1e alleen maar dood spul staat en daar staat de pagina van Hitsquad, met wat linkjes.
Nu heb ik een hekel aan doorklikspul, dus geef ik gelijk de directe links.

• urf
  • Niet online
TimMer schreef op 17 oktober 2002 @ 22:25:
[...]

Met Google. "screamtracker 3.21 download"

Je komt dan op de 2e zoekpagina (waar de meeste mensen al niet eens komen door een gebrek aan geduld), nadat je erachter bent gekomen dat er op de 1e alleen maar dood spul staat en daar staat de pagina van Hitsquad, met wat linkjes.
Nu heb ik een hekel aan doorklikspul, dus geef ik gelijk de directe links.
Mijn dank is groot :)
Ik kom vaak wel op de 2e (of meer) zoekpagina maar ik had alleen gezocht naar 'screamtracker' en toen vond ik niets. iig bedankt :)

[offtopic]
Nu nog ff precies uitzoeken hoe alles ook al weer werkte en ff wat samples downloaden :)

• TimMer
  • Niet online
Magic schreef op 17 oktober 2002 @ 22:24:
[...]

zoeken op google naar scrmt321.zip :+
Dat werkt misschien bij metacrawler, maar niet bij Google.

• TimMer
  • Niet online
urf schreef op 17 oktober 2002 @ 22:27:
[...]

Mijn dank is groot :)
Ik kom vaak wel op de 2e (of meer) zoekpagina maar ik had alleen gezocht naar 'screamtracker' en toen vond ik niets. iig bedankt :)

[offtopic]
Nu nog ff precies uitzoeken hoe alles ook al weer werkte en ff wat samples downloaden :)
Samples zijn te vinden door via Google te zoeken op "screamtracker samples download". Simpel. :)

• urf
  • Niet online
Je hebt gewoon *.wavjes nodig toch om in te voegen in screamtracker?

(lang geleden......... :( )

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 13:22

Skef

Ik scheer.me

screamtracker pakte geen wavjes.... Da's impulse tracker....

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• urf
  • Niet online
Ik heb net wat lopen klooien in zowel screamtracker als fasttracker maar ik begrijp er geen klote meer van :(

Iemand die mij in een programma (haalt ff niet uit welke, ken het toch geen van allen meer :( ) uit kan leggen hoe ik een bepaald sampletje in kan voegen om deze af te spelen? (moet je wel ff een sampletje voor dat programma hier posten ;) )

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:57
Tja, dit was toch zoekwerk :)

En een handleiding is ook wel te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.