Ik heb veel last van de onstabiliteit van mijn mp3 pctje. Sinds ik een (oudere) 10gb hdd erin heb gezet en een nieuwe videokaart (agp,s3 Savage) loopt hij regelmatig vast bij het laden van windows. Scandisk vindt niks en er zijn ook geen virussen.
Ik heb hem laatst opnieuw geinstalleerd maar dat loste niks op. Inmiddels zit er 160 mb ram in en nog een Sound Blaster audigy.
Ik heb zo het gevoel dat het niet aan de voeding ligt, aangezien als hij goed is opgestart hij behoorlijk stabiel is... maar ik weet het dus niet zeker.
Ik heb al gezocht op google en de gotsearch. (Daar vond ik het verhaal van de voeding).
Specs:
P200 MMX
160mb ram
16mb Savage 4
Soundblaster Audigy
10 + 4 gb hdd's
Ik heb hem laatst opnieuw geinstalleerd maar dat loste niks op. Inmiddels zit er 160 mb ram in en nog een Sound Blaster audigy.
Ik heb zo het gevoel dat het niet aan de voeding ligt, aangezien als hij goed is opgestart hij behoorlijk stabiel is... maar ik weet het dus niet zeker.
Ik heb al gezocht op google en de gotsearch. (Daar vond ik het verhaal van de voeding).
Specs:
P200 MMX
160mb ram
16mb Savage 4
Soundblaster Audigy
10 + 4 gb hdd's
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2002 21:09 . Reden: specs vergeten :D ]