Ik heb een olympus c920 digitale camera.Nu vraag ik me af kan ik deze camera upgraden bv. nieuwe firmware??Mijn bedoeling is niet de aantal pixels opwaarderen(dat mag wel
).
Verwijderd
ff naar de olympus site?Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 20:55:
Ik heb een olympus c920 digitale camera.Nu vraag ik me af kan ik deze camera upgraden bv. nieuwe firmware??Mijn bedoeling is niet de aantal pixels opwaarderen(dat mag wel).
Wat wil je er dan aan upgraden?
Een firmware update zal in het uiterste geval wat bugs fixen, of de camera wat zuiniger/sneller laten werken of wat opties toevoegen.
Je kan wel het geheugen upgraden maar dan heb je het wel gehad.
Een firmware update zal in het uiterste geval wat bugs fixen, of de camera wat zuiniger/sneller laten werken of wat opties toevoegen.
Je kan wel het geheugen upgraden maar dan heb je het wel gehad.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
heb ik nog nooit van gehoord bij digitale camera's
maar kan aan mij liggen
maar kan aan mij liggen
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Verwijderd
indd, ik ook niet...Venkeroz schreef op 17 oktober 2002 @ 21:09:
heb ik nog nooit van gehoord bij digitale camera's
maar kan aan mij liggen
Verwijderd
http://www.dpreview.com/n...101coolpix885firmware.asp
Hier staat nieuwe firm ware voor de nikon coolpix 885. Ik vind het zelf nogal trikkie om te doen maar welke mensen hebben het al gedaan !?
Hier staat nieuwe firm ware voor de nikon coolpix 885. Ik vind het zelf nogal trikkie om te doen maar welke mensen hebben het al gedaan !?
Ben benieuwd wat het resultaat wordt
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Oeps de post van mai123 komt van mij sorry
(me pa stond nog ingelogt )
(me pa stond nog ingelogt )
Het oneindige X 0
Verwijderd
Het gaat hier om een Olympus hoor....Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 22:03:
http://www.dpreview.com/n...101coolpix885firmware.asp
Dat had ik gelezen hoor 
maar.... Ik dacht dat de topic titel redelijk algemeen was dus den kkan het het hier wel in zetten
maar.... Ik dacht dat de topic titel redelijk algemeen was dus den kkan het het hier wel in zetten
Het oneindige X 0
schroef er een 24x zoom lens op en druk er een 1gig mircodrive in en *hopla* je camera is flink opgewaardeerd 
serieus: als je niet tevreden meer bent met de camera kun je 'm het beste voor een goed bedrag verkopen en sparen voor een nieuwe....
een nieuwe firmware zal heus geen wonderen doen...
serieus: als je niet tevreden meer bent met de camera kun je 'm het beste voor een goed bedrag verkopen en sparen voor een nieuwe....
een nieuwe firmware zal heus geen wonderen doen...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Nieuwe firmware is toch vrij normaal bij een digicam.
Kocht zaterdag een Canon G1,weekend effe een beetje lopen spelen ermee en zondagavond heb ik dat ding gelijk geupgrade naar de nieuwste firmware(deze bevatte batterij fixes)
Dus als er een firmware update is voor jouw cam kan je dit gewoon doen.....lees wel effe de handleiding voordat je gaat "flashen"
Bij de canon gaat dit heel erg simpel btw,een pcbios flashen is moeilijker
de C920 heeft geen firmwareupdate op dit moment
Kocht zaterdag een Canon G1,weekend effe een beetje lopen spelen ermee en zondagavond heb ik dat ding gelijk geupgrade naar de nieuwste firmware(deze bevatte batterij fixes)
Dus als er een firmware update is voor jouw cam kan je dit gewoon doen.....lees wel effe de handleiding voordat je gaat "flashen"
Bij de canon gaat dit heel erg simpel btw,een pcbios flashen is moeilijker
de C920 heeft geen firmwareupdate op dit moment
of via je kabeltje, of wordt er een nieuwe bios op je geheugenkaartje geschreven, wanneer je je digicam dan opstart, kopieert hij em van dat kaartje..
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Firmware naar je flashcard kopieren en je digicam opdracht geven om te updatenVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 07:22:
Noem me "wereldvreemd", maar hoe gaat dat upgraden van de firmware dan precies?
Verwijderd
Olympus brengt geen firmware upgrades uit die je zelf kunt doen. Verder ontkennen ze vaak dat er nieuwere/betere firmware is. Mijn E100RS had firmware versie -73 waarvan op internet bekend is dat deze veel focusproblemen geeft en nog wat meer ellende. Ik naar Olympus gemailed dat ik versie -76 wilde hebben omdat deze de bugs zou oplossen. Mailtje terug waarin glashard ontkent werd dat deze versie beter was. -76 had alleen te maken met productiedatum.
Afijn, ik onder garantie de mijne teruggestuurd en toen ik m terugkreeg had ie ineens -76 maar nergens op de werkorder stond dat ze geflasht hadden, alleen maar zoiets van "focus opnieuw afgesteld". Hij focust nu prima.......
Afijn, ik onder garantie de mijne teruggestuurd en toen ik m terugkreeg had ie ineens -76 maar nergens op de werkorder stond dat ze geflasht hadden, alleen maar zoiets van "focus opnieuw afgesteld". Hij focust nu prima.......
Pagina: 1