Op hifi.nl heb ik zojuist dit topic geplaatst waarin ik voorstel in (virtueel) groepsverband een Nelson Pass Aleph5 te bouwen. Het idee is met name bestellingen gezamelijk te doen, beetje kennis en ervaring delen (en een betaalbare topklasse eindversterkerker maken natuurlijk).
Misschien zijn er ook GoTters die wel zin hebben in een high end eindversterker en mee willen doen. Zo'n Aleph5 (60 watt@8 ohm single ended klasse A) versterker mag je kwa geluidskwaliteit best vergelijken met Krell of Mark Levinson. Alleen de kosten zijn wat minder (weet nog niet hoeveel, paar honderd euro schat ik, een en ander afhankelijk van de kwaliteit van de gekozen onderdelen).
Er zijn ook ander modellen (tot 200 watt) en ook voorversterkers.
Kortom liefhebbers die mee willen doen?? (of goede tips hebben, Lampje
).
Nog ff wat plaatjes van een andere amateur bouwer (die erg goed werk geleverd heeft, vind ik)

edit, linkje was niet de juiste
Misschien zijn er ook GoTters die wel zin hebben in een high end eindversterker en mee willen doen. Zo'n Aleph5 (60 watt@8 ohm single ended klasse A) versterker mag je kwa geluidskwaliteit best vergelijken met Krell of Mark Levinson. Alleen de kosten zijn wat minder (weet nog niet hoeveel, paar honderd euro schat ik, een en ander afhankelijk van de kwaliteit van de gekozen onderdelen).
Er zijn ook ander modellen (tot 200 watt) en ook voorversterkers.
Kortom liefhebbers die mee willen doen?? (of goede tips hebben, Lampje
Nog ff wat plaatjes van een andere amateur bouwer (die erg goed werk geleverd heeft, vind ik)

edit, linkje was niet de juiste
2 crush your enemies, 2 win the Tournament