• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-03 21:52
Ik kreeg vandaag de Nokia5110 van een kennis van me in m'n handen om een poging te doen om hem te fixen, hij heeft namelijk een duik genomen in het afwassopje en heeft daarin enige minuten rondgezwommen.
Lost case zou je denken, nou ja bijna dan.
Ik heb de ongelukkige open geschroeft en kwam daar een flink geoxideerd printje tegen, heb het hele zootje een beetje schoon gemaakt en alle contactjes allemaal wat opscherp gezet, en wat denk je.. hij doet het weer, maar niet helemaal.
De battery is denk ik zoizo naar de eeuwige jachtvelden, hij doet het alleen met de battery van m'n 6150.
En hij vindt geen Netwerk meer, voor de rest werkt hij weer prima, maar ja wat heb je aan een telefoon die geen netwerk vindt.
Heeft iemand dit eerder meegemaakt?
Iemand tips? welk onderdeel is stuk of maakt slecht contact?
Het is niet de antenne, in een carcit doet hij het ook niet.
Anyone?

Greetz BreeeZe

Verwijderd

Hmmm, ik weet 't niet. Ik heb eens een keer een dame geholpen die een 3210 in de wc had laten vallen. Voor en achterfront eruit, accu eruit, en blazen met warme lucht/fohn. Dat ding deed 't gewoon weer, alleen was er onder in 't display een beetje zwart, blijvend. De displayvloeistof was een beetje verneukt. Maar netwerk en alles verder was OK.

PS ze mocht de telefoon zelf demonteren en in mekaar zetten >:)

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
M'n broertje heeft laatst tijdens z'n werk zoiets meegemaakt met z'n gloednieuwe 3210. Was ineens z'n gsm kwijt en zag in de vijver naast'm een "gaatje" in het kroos. Lag daar dus op 1/2 meter diep z'n nokiaatje 'm aan te grijnzen. :P Heeft'm eruit gehaald, gelijk batterij verwijderd en 't ding gedroogd met fohn en onder hete lampen. Doet't nu (tot grote opluchting) absoluut zonder problemen. Ook aan de display is niks te zien.

Mazzelaar :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
meestal als je een electronisch apparaat in het water laat vallen doet ie het nog wel als je hem gelijk droogmaakt en batterij verwisselt.. maar die telefoon van jou is dus niet meteen drooggemaakt en is van binnen gaan roesten.. ik denk niet dat er dan nog veel aan te doen is... :o

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Hmmm, als er nog mensen dan een schermpie voor een 51XX over hebben, dan houd ik me aanbevolen. Mijn display heeft de bowlingtest niet overleefd:(
Raar hoor, gewoon een bowlingbal op de display laten kletteren en nu heb ik zo een zwart schermpje met een groene gloed.. :(

Nah, ja eigen schuld dan maar...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Fototje online ?

Murphy was an optimist

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 15:16 schreef FoolZero het volgende:
Hmmm, als er nog mensen dan een schermpie voor een 51XX over hebben, dan houd ik me aanbevolen. Mijn display heeft de bowlingtest niet overleefd:(
Raar hoor, gewoon een bowlingbal op de display laten kletteren en nu heb ik zo een zwart schermpje met een groene gloed.. :(

Nah, ja eigen schuld dan maar...[/quote]Ik geloof dat Mobiline wel display's heeft...

What the heart requires may never be understood by the mind!

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 09:26 schreef AIKANE het volgende:
Ik geloof dat Mobiline wel display's heeft...[/quote]Ik zal is ff gaan sjekkuh, thx iig! :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Pagina: 1