Ik kreeg vandaag de Nokia5110 van een kennis van me in m'n handen om een poging te doen om hem te fixen, hij heeft namelijk een duik genomen in het afwassopje en heeft daarin enige minuten rondgezwommen.
Lost case zou je denken, nou ja bijna dan.
Ik heb de ongelukkige open geschroeft en kwam daar een flink geoxideerd printje tegen, heb het hele zootje een beetje schoon gemaakt en alle contactjes allemaal wat opscherp gezet, en wat denk je.. hij doet het weer, maar niet helemaal.
De battery is denk ik zoizo naar de eeuwige jachtvelden, hij doet het alleen met de battery van m'n 6150.
En hij vindt geen Netwerk meer, voor de rest werkt hij weer prima, maar ja wat heb je aan een telefoon die geen netwerk vindt.
Heeft iemand dit eerder meegemaakt?
Iemand tips? welk onderdeel is stuk of maakt slecht contact?
Het is niet de antenne, in een carcit doet hij het ook niet.
Anyone?
Greetz BreeeZe
Lost case zou je denken, nou ja bijna dan.
Ik heb de ongelukkige open geschroeft en kwam daar een flink geoxideerd printje tegen, heb het hele zootje een beetje schoon gemaakt en alle contactjes allemaal wat opscherp gezet, en wat denk je.. hij doet het weer, maar niet helemaal.
De battery is denk ik zoizo naar de eeuwige jachtvelden, hij doet het alleen met de battery van m'n 6150.
En hij vindt geen Netwerk meer, voor de rest werkt hij weer prima, maar ja wat heb je aan een telefoon die geen netwerk vindt.
Heeft iemand dit eerder meegemaakt?
Iemand tips? welk onderdeel is stuk of maakt slecht contact?
Het is niet de antenne, in een carcit doet hij het ook niet.
Anyone?
Greetz BreeeZe