SETI@home binnenkort wellicht de pijp uit?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Op ZDNet.nl las ik het volgende:
Zoektocht naar buitenaards leven op laag pitje
De toekomst van SETI@home staat op het spel. De speurtocht naar buitenaards leven wordt, als alles tegenzit, wellicht zelfs compleet stopgezet. Reden is het ontbreken van voldoende sponsorgelden.

Begin volgend jaar zou SETI@Home II van start gaan. Gebruikers zouden dan stukjes data van de Australische Parkes-telescopen analyseren. SETI@Home-directeur Dan Werthimer heeft dit nieuwe project echter op een laag pitje moeten zetten. “Onze fondsen drogen op, en we zijn erg onzeker over de toekomst van SETI@Home I en II’’, aldus Werthimer.
Zie hier: http://www.zdnet.nl/News.cfm?id=21700&mxp=28
Zou wel zonde zijn iig :|

[ Voor 0% gewijzigd door Thanatos op 17-10-2002 19:54 . Reden: 2x de link geplaatst ]

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 11:28
het zou zeker zonde zijn, maar gelukkig schijnt het een beetje erg overtrokken te zijn en meer de mening van de auteur (van de Australische zdnet afdeling). Dit is reeds ter spake gekomen in SETI@Home stopt wellicht?

Wel leuk dat je het ons wilt meedelen :)

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:04
Check: SETI@Home stopt wellicht?

Blijkt dus ook niet helemaal waar te zien zoals je kan lezen in topic van bovenstaande link :)

Deze mag dus wel dicht ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Witlof op 17-10-2002 19:57 . Reden: Grrr, als het mobster niet is die me voor is, is het die MarcyDarcy wel ;) ]

Verwijderd

Zie ook SETI@Home stopt wellicht?. SETI heeft het al tegengesproken, dus voorlopig no worries!

-edit-
*sigh*, lekker laat, iemand bakkie koffie dan maar?
-/edit-

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2002 19:58 . Reden: Ja zeg, ben ik lekker op tijd ]

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
hmz ik wou net posten
hierbij dan nog :P
SETI@Home stopt wellicht?

• Witlof
Gheghe, en ik dacht dat ik traag was :+ ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Witlof op 17-10-2002 19:58 . Reden: 4 posts in dezelfde minuut. Is dat een unikum? ]

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 11:28
Witlof schreef op 17 oktober 2002 @ 19:57:
Check: SETI@Home stopt wellicht?

Blijkt dus ook niet helemaal waar te zien zoals je kan lezen in topic van bovenstaande link :)

Deze mag dus wel dicht ;)

Witlof wijzigde dit bericht 17-10-2002 19:57: Grrr, als het mobster niet is die me voor is, is het die MarcyDarcy wel ;)
:D

Jaaaa dat van Mobster is helemaal irritant. Gewoon niet grappig (daarom staat het ook in me signatue :))

• Witlof
ach ja, zoals Eek the Cat altijd zegt: It never hurts to help ;)

* Witlof doet ook nog mee met Dolphin dus het is geen verspilde moeite :D

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Sorry, was deze topic nog niet tegengekomen... pardonnez-moi :)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
/closed wegens bovenstaande redenen :)

We spend our years as a tale that is told

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.