Toon posts:

[BBnet] Wat is dit precies?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mjallo, k zal me ff rap voorstellen...

Ik ben een gamer die met Chello zit op gescheept (ping 70 / 30% loss)
Lmfd dat ik daar dus vanaf wil, en ik ben toevallig iemand tegen het lijf gelopen,
die mij tegen inkoopsprijs aan het 'BBnet' wil koppelen. Over de prijs laat ik me niet uit.

800 kb/s down
500 kb/s up

Tuurlijk allemaal hardstikke aantrekkelijk,
maar ik moet dan ook een ADSL modem aanschaffen.

Nu had ik een paar dingen waar ik na een tijdje googelen niet achter kom:

Wat is nu precies BBnet? (staat BB voor BackBone ofsow? Een url met engelse uitleg is voldoende)

Wat zijn de gemiddelde pingtijden met BBnet in Europa? (Is dat vergelijkbaar met
T3 of ADSL?)

Valt er eventueel een gameserver op te draaien?

Wat voor ADSL modem kan het het beste kopen voor BBnet? Ik ben op deze gestuiterd: Alcatel SpeedTouch 510 ADSL modem router € 189,- @ www.Routershop.nl. Is dit een goeie of moek wat anders hebben?

Zijn er andere dingen die belangrijk zijn, dingen waarmee ik rekening moet houden?

Nadere informatie:
Ik heb een Belbasis abbonement (analoog @ kpn)
Chello abbo is opgezegd.
Zoekresultaten op tweakers over BBnet gaven allemaal niet-noob-vriendelijke woorden.

Edit: Bijna vergeten alvast bedankt eronder te zetten, lol

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-08 18:31

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Is het niet bbned?

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
bbned is een ADSL provider. Levert afaik niet direct aan consumenten, alleen aan ISP's. Zie www.bbned.nl

Verwijderd

pcies bbned nederland is gewoon een adsl provider, financieel ondersteund door italia telecom maar dat kan je ook op hun site zien.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
(Is dat vergelijkbaar met
T3 of ADSL?)
Niet lullig bedoeld, maar weet je wel waar je over praat?
BBned leverd ADSL. Zeker te vergelijken met ADSL dus ;)

Verder, of het te vergelijken is met T3? Wat T3? Hoe T3?
T3 kan namelijk op verschillende manieren geleverd worden.
Het is een standaard, snelheid. Dit kan wireless gebeuren, via een vaste verbinding, in princiepe kan elke stabiele verbinding ervoor gebruikt worden :)

Nouja, bovenstaande doet eigenlijk verder niet terzake, maar 'k wilde het gewoon even melden ;)

Verder, alle antwoorden op je vragen zijn te vinden in de search.
Via bbned leveren bijvoorbeeld providers als Cistron etc hun ISP diensten. Zoek hier maar eens naar, er is erg veel te vinden :)

Succes ! :)

Dit topic is gesloten.