Mjallo, k zal me ff rap voorstellen...
Ik ben een gamer die met Chello zit op gescheept (ping 70 / 30% loss)
Lmfd dat ik daar dus vanaf wil, en ik ben toevallig iemand tegen het lijf gelopen,
die mij tegen inkoopsprijs aan het 'BBnet' wil koppelen. Over de prijs laat ik me niet uit.
800 kb/s down
500 kb/s up
Tuurlijk allemaal hardstikke aantrekkelijk,
maar ik moet dan ook een ADSL modem aanschaffen.
Nu had ik een paar dingen waar ik na een tijdje googelen niet achter kom:
Wat is nu precies BBnet? (staat BB voor BackBone ofsow? Een url met engelse uitleg is voldoende)
Wat zijn de gemiddelde pingtijden met BBnet in Europa? (Is dat vergelijkbaar met
T3 of ADSL?)
Valt er eventueel een gameserver op te draaien?
Wat voor ADSL modem kan het het beste kopen voor BBnet? Ik ben op deze gestuiterd: Alcatel SpeedTouch 510 ADSL modem router € 189,- @ www.Routershop.nl. Is dit een goeie of moek wat anders hebben?
Zijn er andere dingen die belangrijk zijn, dingen waarmee ik rekening moet houden?
Nadere informatie:
Ik heb een Belbasis abbonement (analoog @ kpn)
Chello abbo is opgezegd.
Zoekresultaten op tweakers over BBnet gaven allemaal niet-noob-vriendelijke woorden.
Edit: Bijna vergeten alvast bedankt eronder te zetten, lol
Ik ben een gamer die met Chello zit op gescheept (ping 70 / 30% loss)
Lmfd dat ik daar dus vanaf wil, en ik ben toevallig iemand tegen het lijf gelopen,
die mij tegen inkoopsprijs aan het 'BBnet' wil koppelen. Over de prijs laat ik me niet uit.
800 kb/s down
500 kb/s up
Tuurlijk allemaal hardstikke aantrekkelijk,
maar ik moet dan ook een ADSL modem aanschaffen.
Nu had ik een paar dingen waar ik na een tijdje googelen niet achter kom:
Wat is nu precies BBnet? (staat BB voor BackBone ofsow? Een url met engelse uitleg is voldoende)
Wat zijn de gemiddelde pingtijden met BBnet in Europa? (Is dat vergelijkbaar met
T3 of ADSL?)
Valt er eventueel een gameserver op te draaien?
Wat voor ADSL modem kan het het beste kopen voor BBnet? Ik ben op deze gestuiterd: Alcatel SpeedTouch 510 ADSL modem router € 189,- @ www.Routershop.nl. Is dit een goeie of moek wat anders hebben?
Zijn er andere dingen die belangrijk zijn, dingen waarmee ik rekening moet houden?
Nadere informatie:
Ik heb een Belbasis abbonement (analoog @ kpn)
Chello abbo is opgezegd.
Zoekresultaten op tweakers over BBnet gaven allemaal niet-noob-vriendelijke woorden.
Edit: Bijna vergeten alvast bedankt eronder te zetten, lol