[W&G] topic onterecht gesloten (?)

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
[rml]Mir in "[ HTML/CSS] Font size statisch houden"[/rml]

Ja, ik weet dat je PX moet gebruiken, staat netjes in mn CSS, ik heb zelfs alles weggegooid en even 1 voorbeeld gebruikt; het blijft gewoon niet werken!

Ik kan het vergroten en verkleinen!

edit:

Dit is nou ook het probleem vind ik; dat mensen die er wel moeite voor doen ook worden afgescheept met "leer (uit)zoeken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Mail cheetah anders even via e-mail..

Zijn email: Cheatah@tweakers.net

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:57
E-mail / ICQ / MSN / IRC bestaat niet voor niets. Zo kun je nl in contact komen met de desbetreffende mod. Werkt je CSS nog steeds niet? Dan doe je toch iets fout, en zul je op zoek moeten gaan naar de oorzaak. Haal 'em eens door een validator bijvoorbeeld.

Slotje was volledig terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Niet online
Ik was me daar bewust van: Maar ik ben niet boos oid, ik heb een discussie punt; het werkt bij mij gewoon niet en het is dus ook niet op te lossen door het slot-bericht (wat ik allang (als eerste) had).

Moet ik dan alsnog dit soort topics mijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Niet online
willem169 schreef op 17 oktober 2002 @ 19:18:
E-mail / ICQ / MSN / IRC bestaat niet voor niets. Zo kun je nl in contact komen met de desbetreffende mod. Werkt je CSS nog steeds niet? Dan doe je toch iets fout, en zul je op zoek moeten gaan naar de oorzaak. Haal 'em eens door een validator bijvoorbeeld.

Slotje was volledig terecht.
Ik maak hem met Visual Studio van MS, lijkt mij dat het wel goed gaat (het gaat zelfs met IE mis).

Maargoed, hoor het al; moet persoonlijk contact opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Jep, persoonlijk contact via mail (cheetah@tweakers.net) is het toverwoord. Enne, als je in je openingspost had gezegd dat je dit al gedaan had, dan was dat ook weer duidelijk geweest en dat had je dit weer bespaart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Niet online
ramH schreef op 17 oktober 2002 @ 19:22:
Jep, persoonlijk contact via mail (cheetah@tweakers.net) is het toverwoord. Enne, als je in je openingspost had gezegd dat je dit al gedaan had, dan was dat ook weer duidelijk geweest en dat had je dit weer bespaart. :)
Zal ik er dan de volgende keer ook bij zetten dat ik m'n PC ook aan heb proberen te zetten voor het geval de oplossing komen als "staat je Pc wel aan?" 8)

Maar mail is onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:21

Jaymz

Keep on moving !

Kee :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.