Gatenkaas!
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 00:15 ]
Juist

Ow fijn...Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 19:49:
[...]
Ik wel.
Ik zal zo wel ff een lijstje van onderdelen geven, maar ik moet vlug ff iets tussendoor doen.
Zou je, zodra je deze start, ff een topic willen openen? of anders ff een meeltje sturen naar vrolijkemark@hotmail.com? I WANT A LEGO® COW!!!Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 19:06:
[...]
Wil ik best doen, serieus...
Ik heb binnenkort toch een inkoopaktie en dan kunnen deze wel mee.
Ik heb nog wel genoeg onderdelen denk ik.
Sequence schreef op 17 oktober 2002 @ 20:03:
kunstgebit, jij bent dus al druk aan het bouwen geweest? welke stukjes gebruik je voor de poten en welke om dingen aan de zijkant te bevestigen?
Misschien kunnen je neefjes je helpenSequence schreef op 17 oktober 2002 @ 22:12:
wha! ik heb bijna alle stukjes, maar kheb nog steeds geen idee hoe alles in elkaar te zetten.. zet dat ding anders eens beetje voor beetje in elkaar en maak tussendoor foto's met je cam ofzo
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
CBA schreef op 18 oktober 2002 @ 09:23:
hey, kan je geen tekening maken van hoe het in elkaar te steken ?
deze ruled wel, alleen zie ik het niet zo goed, de poten zijn 2 lego ventjes de rest ...
Ja ik zag het na m'n post, ik ben denk ik nog niet wakker, maar ik zag maar 25 posts staan en het waren er 50
Jammer dat ik dan geen tijd had, had je wel in actie willen zienVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 00:27:
Als jullie me in aktie willen zien, morgen op dat foxkids spectakel in zwolle, http://www.legoworld.nl/, mij in aktie zien.
[..]
Verwijderd
Nu ook zonder stropdas