Verwijderd

Topicstarter
Kheb een poosje geleden een frontje + gereedschap besteld, omdat er een barst zit in m'n foon...
Toen ik alle spulletjes ontvangen heb, probeerde ik het frontje eraf te halen en die nieuwe frontje erop te doen.. Maar toen was m'n foon helemaal kapot :'( (frontje + connector) ik kreeg dat frontje dus echt er niet uit...
Hij doet het nog wel, alleen je kan hem niet opladen, maar m'n frontje was dus nog steeds niet vervangen.

Daarom heb ik hem naar Siemens Repair centre gestuurd om alleen de frontje te vervangen, kreeg ik gisteren een factuur van 275 euro! omdat er bleek dat m'n connector ook kapot was (dus moest heel dat mechanisme worden vervangen)

Vandaag gebeld dat ik alleen de frontje wilde vervangen, omdat ik een aparte oplader heb waar je alleen de accu erhoef in te zetten, dus niet je foon.
maar dat mocht niet zei de medewerkster van Siemens repair centre!!
Ze zei dat Siemens alleen goed gerepareerde foons terug verzenden of helemaal niet!!! Das toch belachelijk! :o

275 euro voor alleen een kapotte connector + frontje! Terwijl ik alleen de frontje wilde vervangen (frontje vervangen kost maar 75 euro bij Siemens). Ik ga dus echt niet accoord met die reparatie.. Het is nl. nog duurder dan ik de foon gekocht had! (cocacola-actie 500 gulden)

En het niet accoord gaan van een reparatie kost nog zelfs 25 euro! omdat ze het 1x nagekeken hebben! Echt absurd is dit, een goed gerepareerde foon mag wel, maar een half gerepareerde foon mag niet (frontje vervangen alleen) en anders krijg ik m'n foon gewoon teruggestuurd!

Factuur:
Diagnosekosten bij geen akkoord is 25 euro
Reparatie kosten (incl. frontje/hele mechanisme 275 euro

Weet iemand hoe ik dit kan aanpakken :( 275 euro is gewoon te veel voor een connectoortje... Of weet iemand waar ik elders het kan laten repareren?

Verwijderd

Bij een of andere gast op de markt kan je zoiets gewoon laten doen, je heb dan wel geen originele connector maar een b merk. Maar dan toch bespaar je denk ik dik 175 euro! Heb het zelfde gehad met mijn Nokia 6150! en dat koste volgens nokia 375 euro en op de markt werd het voor 100 euro gemaakt.

Verwijderd

mooi dat ik het weet, ik heb ook een SL45 met een scheurtje erin :)