[I-mode] Wat vraagjes...

Pagina: 1
Acties:

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik ben druk aan 't rondkijken naar een nieuwe foon. De T68i valt absoluut onder mijn keuzes wanneer ik voor een 'gewone' gsm ga.

Maar er zijn nu toch ook wel een hoop interessante I-mode acties, gratis 10MB per maand voor een half jaar enz.

Alleen nu vraag ik me af wanneer de Toshiba eindelijk eens op de markt komt? Het NEC toestel lijkt mij niet echt geslaagd, iets te groot en te lomp. Want ja, size does matter, hij moet tenslotte elke dag in m'n broekzak :)

Is het daarnaast nog wel aan te raden om aan I-mode te beginnen? Ik heb wel het een en ander in de search gelezen maar ik vraag me af of ik niet over een half jaar met een dienst zit wat compleet is afgeschreven, en waar dus niets meer voor beschikbaar is. Dat zou zonde zijn :{'

Nog een picje van de Toshiba:
Afbeeldingslocatie: http://web.planet.nl/multimedia/2002/cebit2002/tos.jpg

Graag jullie reacties :)

Verwijderd

misschien handig om hierin te posten? Het grote I-Mode topic

Verwijderd

Op www.gsm.nl kan je die toshiba al bestellen (ik weet niet wat de levertijd is)

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
hier staan wat specs van die toshiba...

de T68i is kleiner, lichter, heeft triband, langere standbytijd, 'echte' pop3/smtp emailclient, wap 2.0 (xhtml + css), bluetooth (je muis besturen met je joystick van je telefoon, of je agenda synchen met foutlook bijvoorbeeld :)), infrarood en veel meer accessoires zoals een mp3-speler, radio, camera...

de TS21i heeft imode (nogal verouderd :r) en eeuhh ohja polyfonische ringtones...

keus is snel gemaakt lijkt mij :)