Toon posts:

MegaFlush keyproxy: robert.demon.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Voor de aankomende megaflush heb ik (met veel hulp van blimmel) vandaag een proxyper geinstalleerd op robert.demon.nl .

Alles wat je hier kunt/wilt parkeren gaat mee met de MegaFlush op 31 maart aanstaande.

Vanaf april wordt de proxyper waarschijnlijk zo ingesteld dat hij een keer per week flusht... dan hebben we misschien elke week een top-3 positie! :)

robert.demon.nl

Verwijderd

dat is nog eens werken voor de koe
:) :) ;)

Verwijderd

Worden de stats hier ook 1 keer per uur bijgewerkt ?

kom ik tenminste ook es een keertje op nummer 1 ( dan ga ik nu flushen... :)

Nee mevrouw, dat hoort zo te ruiken...echt

Verwijderd

he kaaskop bak die sjit ergens anders :) :) :)

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ondersteund die proxybak van jou HTTP-flushing op poort 80? Da's ff belangrijk voor m'n clients@school.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~kerkh049/images/icon14.gif Sueno!! Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~kerkh049/images/icon14.gif
Dat maakt 't sparen een stuk eenvoudiger. Ik ben wel een beetje backup-para, staan al die blokjes een beetje veilig?? (qua servercrash/brand/gekke koeien ziekte etc.)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Verwijderd

Topicstarter
Elke paar uur mail ik de gespaarde blokjes naar een computer buiten mijn huis... Mocht de zooi afbranden hier, dan is in ieder geval het grootste aantal blokjes gered.

In het ergste geval sneuvel ik tijdens die brand, maar dat is weer een ander verhaal :)

• pinball
  • Niet online

pinball

Electric Monk

*Pinball kan weer rustig slapen :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Eddict
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-12-2025

Eddict

has Anterograde amnesia

Sueno, mocht je echt in de brand omkomen, wat is je email + password ?! :P

• Marc H
  • Laatst online: 22:49

Marc H

- - Is wakker - -

Je hebt er weer een klant bij!

mooi initiatief!

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

Verwijderd

Sueno, je laat die proxy dan wel op maandags flushen neem ik aan? Iets voor ons dan Wildhagen? Is wel een beetje de verassing eraf als je weet hoeveel blocks er op voorraad liggen.

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

DeBoertjes,
je bedoelt toch zeker na de Mini
MegaFlush©

voor de verrassing kan Sueno altijd de stats-pagina eruit gooien :)

Join TeamBVD!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:39

ChUcKiE

Dus........

FF een newbievraagie er tussendoor ketsen :) :
Blijven de blokjes die ik flush naar je proxyserver op naam staan??
Dus als jij alles flushed, kom jij dan hoog in de stats of wij allemaal??

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

De Wu's blijven op je eigen naam, je user ID word namelijk al in de wu opgeslagen als die verwerkt is/wordt :)

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:39

ChUcKiE

Dus........

Okidoki, dan lijkt het mij heeeel verstandig dat iedereen, indien de proxy dus voorzien is van goede beveiliging, iedereen zijn blokkies erheen stuurt, kun je gelukkig weer de instellingen op automatisch fetchen/flushen zetten, en toch een megeflush houden!!
Geweldig plan!

Uhmm, krijg ik dan ook mun nieuwe blokkies via die proxyserver?? of moet fetch en flush apart ingesteld worden??? Weet ik veel hoe da allemaal werkt :(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• blimmel
  • Niet online

blimmel

ChUcKiE,
robert.demon.nl werkt net als een 'gewone' keyproxy, dus flushen, fetchen, de hele reutemeteut(?)...

Join TeamBVD!

Verwijderd

Maar kunnen we port:80 en HTTP gebruiken, anders kom ik niet door de lokale proxy ?

• blimmel
  • Niet online

blimmel

heb je het al geprobeerd?

Join TeamBVD!

• pinball
  • Niet online

pinball

Electric Monk

En het gaat goed met de spaarproxy! We hebben bijna de eerste 100.000 binnen, en dat in (iets meer dan) 2 dagen :)

Keep up the Moooo work!

• [J.d.I.] Exploder
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-05 12:40
Heeft deze keyproxy ook wel genoeg bandbreedte beschikbaar? Zodat alles de 31e wel weg gestuurd kan worden?

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Tuurlijk kun je 80 niet gebruiken, daar zit de statspage.

Verwijderd

Topicstarter
Degenen die de proxy robert.demon.nl te langzaam vinden of poort 80/HTTP nodig hebben of een enorme outbuffer hebben, kunnen hun buff-out.rc5 naar mij mailen... ik kan ze dan hiervandaan via mijn client zelf wel vrij makkelijk in de proxy planten. :) emailadres is <A HREF="mailto:dpc@robert.demon.nl">dpc@robert.demon.nl</A>

en ja... de blokjes worden gewoon op je eigen emailadres geregistreerd... dat adres zit al in je outbuffer ingebakken :)

Verwijderd

Topicstarter
Tot nu toe is er bandbreedte zat voor de proxy.

Alle blokjes op de proxy worden dagelijks gemaild naar 2 andere computers, niet bij mij thuis. Op de 31e ga ik dus alle 3 de proxy's die ik dan dus eigenlijk heb, flushen naar de Ustated Nights of America.

Ik denk dat ik dit op 1 april nog een keer doe, zodat ik er vrij zeker van ben dat alle blokjes zijn aangekomen. :)

Resume overflakkee:
* blokjes dumpen bij [url="http://robert.demon.nl."]robert.demon.nl.[/url] moet voor zo'n beetje iedereen kunnen
* alle blokjes worden dagelijks gebackupt en verspreid.
* de outbuffer van de proxy is nooit groter dan het totale aantal blokjes van de laatste 8 uur.
* bandbreedte zat voor de megavluz.

IK BEN NIET PARANOIDE! ECH NIE! :)

Verwijderd

Topicstarter
workunit 100.000: 03/22/00 02:10:21 vincent@tamtam.nl 9308856D60000000

• Gregoor
  • Laatst online: 08-05 10:56
Hehe, dat gaat de goede kant op :)

Inderdaad een erg cool plan, want nu kan de MegaFlush nog beter werken. Ik moet trouwens wel zeggen dat die stats wel verslavend werken :)

Verwijderd

En dan nog ff een vraagje uit de catagorie "HUH ?"

Op welke poort moet ik mun koetje instellen ?

Verwijderd

Topicstarter
2064 is standaard geloof ik.

vergeet niet om je emailadres in te stellen. volgens mij heeft er zojuis iemand 4366 workunits geflusht zonder dat hij/zij/het een emailadres had geconfigureerd. :(

Verwijderd

Hmmz ... /me dacht dat port:80 nodig was voor me eigen proxy. Is niet zo, dus Team SVM doet toch maar mee met de megaflush.

Sueno : Tnx !

Verwijderd

Ligt robert.demon.nl plat of ligt dat aan mij :(

Verwijderd

dubbel

Verwijderd

De site is gewoon te benaderen op dit moment :)

Verwijderd

Topicstarter
de webserver had ff de geest gegeven :(

de proxy deed/doet het nog gewoon...

• Gregoor
  • Laatst online: 08-05 10:56
Hmm, de webserver is nu weer down :(

Het draait toch niet op Win 98 he?

• Andy
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

is het toeval dat http://stats.distributed.net/rc5-64 er ook uit ligt dan?

misschien haalt robert.demon.nl daar wel essentiele info vandaan of zo...

Je weet het niet, he..

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• Andy
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

Ik heb het nog niet gepost of ze doen het ineens weer :+

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

Topicstarter
de webserver was inderdaad weer overleden...

zonder te weten wat het probleem nou precies is/was, geef ik gewoon Windows NT de schuld. :)

misschien heeft het wel wat te maken met de updates die elke 5 minuten plaatsvinden, maar dat lijkt me sterk. die update duurt hooguit 10 seconden, en veroorzaakte geen ellende in de eerste paar dagen.

het belandrijkste is dat de proxy robert.demon.nl gewoon doordraait. :)

Verwijderd

Ligt weer plat dunkt mij !! Nog erger als distributie.net

Kun je het niet verhelpen ?

Verwijderd

Topicstarter
shit. de proxy doet het nog wel... het zijn alleen de stats die ff niet beschikbaar zijn. :(

Ik zit nu zo'n 55 km van huis. Ik ga nu 20-25 minuten laagvliegen en dan het werkt weer. Op de een of andere manier gaat die Xitami webserver steeds dood.

Iemand ideeeeen hoe die webserver wel stabiel kan werken?

Verwijderd

Topicstarter
pfhew. :D

Verwijderd

niet die xitami gebruiken... die heb ik ook gehad en ik vond 'm zwaar zuigen. Ik gebruik nu de Sambar Server :) en die bevatl me een stuk beter

Verwijderd

Je ziet wel goed bij de statspage van die keyproxy dat er best veel zijn die vergeten zijn voor welk land ze meedoen in te stellen.

Verwijderd

Topicstarter
de "bydomain.html" op de proxy wordt samengesteld uit de informatie die uit de emailadressen gehaald kan worden..
da's voornamelijk .nl of .com of .net
Pagina: 1