ATI Hydravision en Games

Pagina: 1
Acties:

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Topicstarter
Hoe zit het precies met de hydravision en spelletjes. Ik wil graag gamen op 1 monitor en desktop met messenger op de andere. Is dit mogelijk? en hoe zit het met de snelheid van de games? Wordt deze door 2 gedeeld?

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Bij mij lukt het niet om met een 2 monitor-oplossing games te draaien en ook nog een normale desktop te houden.
Draait een game niet fullscreen dan gaat het wel, maar zodra een game fullscreen in DirectX draait dan ben ik mijn tweede desktop kwijt.

Met een dual monitor opstelling met 2 videokaarten en met een dualhead videokaart werkte het niet.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Ik heb een Radeon 8500 en gebruik ook de Dual-Monitor optie. Heb eigenlijk nooit problemen gehad met spellen (op GTA3 na die wil weleens crashen met allebei aan..). Standaard staat MSN winamp en nog wat zooi op mijn 2e monitor en dit werkt gewoon perfect. Je zult alleen wel moeten alt-tabben zodat je echt uit het spel bent. Dit aangezien Direct 3d of OpenGL echt je monitor claimt. Snelheidsverschil merk ik niet. Kan op mijn niet bepaald "state of the art" comp nog alles draaien. Gebruik trouwens tegenwoordig geen Hydravision meer. Gewoon windows XP met het geweldige proggie Ultramon, maar heb wel Hydravision gebruikt...

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:13
Ik heb ook 2 monitoren op R8500 en draai ook gewoon (bijna) alle spelletjes, zonder hydravision. Dat hydravision maakt het alleen maar ingewikkelder.

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Topicstarter
zetje01 schreef op 18 oktober 2002 @ 21:09:
Ik heb ook 2 monitoren op R8500 en draai ook gewoon (bijna) alle spelletjes, zonder hydravision. Dat hydravision maakt het alleen maar ingewikkelder.
Is dit niet nodig om MSN en Winamp op het andere scherm te gebruiken, met een game op je primaire scherm?

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

• zetje01
Ik draai trillian (ipv msn/icq/aim etc) en die gaat prima op m'n tweede scherm.
Winamp start op in m'n grote scherm, maar die kan ik ook gewoon naar m'n secundaire scherm slepen.

Verwijderd

ff bij Winamp bij de Options Multi-Monitor and Litestep VWM compatible mode aanvinken en hij start de volgende keer netjes op je secundaire monitor op :)

• zetje01
Als dat voor mij bedoeld was: Ik draai nog een lekkere oude winamp en al helemaal geen litestep, en ben verder zeer tevreden over m'n multimonitor-setup :) .

Verwijderd

hoe oud? ik draai ook gewoon op winamp 2.8 op de skins na vind ik winamp 3 helemaal niks... En ik draai ook geen litestep hoor :)
Pagina: 1