Ik probeer vanuit word 2000 een document van 60 pagina's te converteren naar *.pdf formaat. Ik heb adobe writer 5.0 geinstalleerd en die is geintegreerd met office. Als ik op de knop "Convert to adobe PDF" klik, begint het proces, maar na verloop van tijd begint er van alles te knipperen in het document en vervolgens reageert Word niet meer; einde oefening. Iemand van jullie een idee hoe je dit kunt verhelpen of hoe ik op een andere manier een word-document naar pdf kan converteren?
zoek op pdf995. Dit leuke tooltje installeerd zich als een printer. Je kunt het document dan gewoon printen naar een file in pdf-formaat. Is vrij te gebruiken, maar als je van de advertentie na het printen af wilt, moet je registreren.
Werkt prima onder W2k en XP.
Werkt prima onder W2k en XP.
An 11 is a 10 that swallows
Een alternatief programma om pdf te maken is idd wel goed te vinden. Maar nu de fout nog oplossen; heb je er vanuit andere programma's ook last van? Check in ieder geval of je genoeg HDD ruimte en geheugen hebt.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Precies F_J_K hoe staat het met de schijfen waar de tempdirectories op staan? Zijn er instellingen in het programma waar hd's worden aangegeven. Kun je ook alleen adobe opstarten en dan het word document "importeren"?